جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام وعد مرادبیگی مدیر حوزه علمیه ایلام

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان ایلام، اطلاع رسانی فعالیت های و کارکردهای حوزه را دارای اثر تربیتی و معرفتی، بصیرتی و آگاهی بخشی به جامعه دانست و تصریح کرد: مردم باید در جریان خدمات گسترده حوزه های علمیه به جامعه قرار بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی، امروز در نشست مدیران مدارس و معاونین حوزه علمیه استان ایلام، فعالیت ها و برنامه های حوزه استان را رو به رشد خواند و گفت: باید کارکردهای عظیم و فاخر حوزه را به جامعه معرفی نماییم، لذا مدیران مدارس نباید نسبت به اطلاع رسانی فعالیت ها غفلت کنند.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام، اطلاع رسانی فعالیت های و کارکردهای حوزه را دارای اثر تربیتی و معرفتی، بصیرتی و آگاهی بخشی به جامعه دانست و تصریح کرد: مردم باید در جریان خدمات گسترده حوزه های علمیه به جامعه قرار بگیرند.

وی تصریح کرد: در سال تحصیلی جدید باید نسبت به تقویت برنامه های اخلاقی و تربیتی طلاب توجه ویژه تری شود و الحمدلله رویکرد مدیریت جدید حوزه های علمیه نیز توجه به اخلاق در تمامی ابعاد می باشد و ما نیز باید در این عرصه پیشگام باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی، به برگزاری اجلاسیه مدیران استانی و معاونان ستادی حوزه در مشهد نیز اشاره کرد و افزود: در این اجلاسیه، مسئولین ارشد حوزه بر روبه رشد و موفق حوزه علمیه استان ایلام اذعان داشتند .

مدیر حوزه علمیه ایلام، در پایان این نشست، با تقدیر از تلاش های حجت الاسلام مهدی جهانپور، مدیر مدرسه علمیه شهرستان ایوان، حجت الاسلام محمد حسن فریادی را  به عنوان مدیر جدید این مدرسه معرفی کرد.

برپایه این گزارش، در این جلسه همچنین مدیران مدارس و معاونین حوزه استان، گزارشی از حوزه کاری خود ارائه داده و به بیان نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha