یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
روحانیت

حوزه/ معاون آموزش مدرسه بقیة الله الاعظم(عج) با تاکید بر این که فعالیت حوزه و روحانیت تعطیلی ندارد، گفت: طلاب نباید در ایام تابستان از درس و بحث، مطالعه و تبلیغ فاصله بگیرند.

حجت الاسلام محمد چراغی در گفتگو با خبرنگار «حوزه»، در خرم آباد با اشاره به این که دوره های آموزشی تقویتی به مدت دو هفته در مدرسه بقیة الله الاعظم(عج) نورآباد دایر است، گفت: طلاب با شرکت در این کلاس ها می توانند سال تحصیلی آینده با آمادگی بیشتری به تحصیل بپردازند.

معاون آموزش مدرسه بقیة الله الاعظم(عج) نورآباد در ادامه با اشاره به این که در ترم دوم تحصیلی گذشته طلاب مدرسه ۸۵ مقاله در زمینه های اعتقادی و دینی تدوین کردند، افزود: طلاب باید با تحقیق و پژوهش که خروجی حوزه نیز محسوب می شود، بتوانند از دوران طلبگی خود نهایت بهره برداری را کرده و آمادگی لازم را برای آغاز رسالت تبلیغی کسب نمایند.

وی در ادامه، با اشاره به این که فعالیت های حوزه و روحانیت تعطیلی ندارد، برنامه ریزی برای تعطیلات طولانی تابستان طلاب را از دغدغه های مراجع معظم تقلید و بزرگان حوزه دانست و تصریح کرد: در این ایام نیز طلاب نباید از درس و بحث، مطالعه و تبلیغ فاصله بگیرند، لذا باید برای ارتقای سطح علمی و اخلاقی آنان در این ایام برنامه ریزی مدونی صورت گیرد.

وی با اشاره به این که با برنامه ریزی های منسجم هر مدرسه، طلاب نیز از تعطیلات نهایت استفاده را خواهند برد، خاطرنشان کرد: برنامه ریزی برای اوقات فراغت تابستانه طلاب باید از آغاز سال تحصیلی در نظر گرفته شود تا از سرمایه های انسانی حوزه به نحو مطلوبی در جامعه بهره برداری شود.

حجت الاسلام چراغی با اشاره به این که استفاده بهینه از ایام تابستان تنها با برنامه ریزی و هم اندیشی مسئولان مدارس امکان پذیر خواهد بود، بر برنامه ریزی های منظم برای استفاده مطلوب طلاب از تعطیلات تابستان تاکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha