جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام حسن ترابی - بروجرد

حوزه/ ملت ولایتمدار ایران اسلامی همواره در دفاع از آرمان ها و ارزش های اسلام و انقلاب مصمم هستند و با تبعیت از رهبر معظم انقلاب و اتحاد و همدلی نقشه های شوم دشمنان را خنثی می کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی، امروز در جمع مدیران شهرستان بروجرد با اشاره به این که نماز جمعه از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است، گفت: این آیین عبادی سیاسی هم اکنون با شکوه و عظمت خاصی در نقاط مختلف کشور و با حضور مردم مومن و متدین برگزار می شود.

وی با اشاره به این که هم اکنون نماز وحدت بخش و دشمن شکن جمعه در بیش از ۸۰۰نقطه از ایران اسلامی با شکوه خاصی برگزار می شود، افزود: نماز جمعه سنگر دفاع از اسلام و ارزش ها و معیارهای اسلامی است.

امام جمعه بروجرد با اشاره به این که نماز جمعه پایگاه تبیین سیاست های رسمی نظام است، خاطر نشان کرد: در این نماز وحدت بخش اوضاع و وقایع جهان و کشور به اطلاع مردم خواهد رسید.

وی با اشاره به این که در نماز عبادی سیاسی جمعه رهنمودها و مواضع مقام معظم رهبری نیز برای مردم تشریح می شود، بیان داشت: امروز دشمنان اسلام و انقلاب از حضور مردم در این آیین بیمناک اند.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی در پایان تاکید کرد: ملت ولایتمدار ایران اسلامی همواره در دفاع از آرمان ها و ارزش های اسلام و انقلاب مصمم هستند و با تبعیت از رهبرمعظم انقلاب و اتحاد و همدلی نقشه های شوم دشمنان را خنثی می کنند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha