پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بانوان

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه نجمیه شهرستان ازنای لرستان از تحصیل ۷۰طلبه در این مدرسه خبر داد.

خانم کبری طاهر نژاد ، در گفتگو با خبرنگار «حوزه»، در خرم آباد، با اعلام این خبر گفت: مدرسه علمیه نجمیه شهرستان ازنا در سال ۱۳۹۰به همت امام جمعه این شهرستان در مکانی استیجاری فعالیت حوزوی خود را اغاز کرد و در همان سال به تربیت علاقه مندان به علوم حوزوی مشغول شد .

وی با اشاره به اینکه هم اکنون ساختمان جدید این مدرسه با مساحت ۵هزار و ۵۰۰متر مربع در دو طبقه در حال احداث است افزود:با ساخت این مدرسه و تحصیل طلاب در این ساختمان بخشی از مشکلات کمبود فضای فیزیکی رفع خواهد شد.

مدیر مدرسه علمیه نجمیه شهرستان ازنا همچنین با اشاره به اینکه در این مدرسه مهر ماه امسال نیز ۳۰طلبه بصورت حضوری و ۵طلبه نیز بصورت نیمه حضوری پذیرش خواهند شد اظهار داشت:با پذیرش این میزان طلبه در مهر ماه سال جاری آمار طلاب این مدرسه به بیش از ۱۰۰نفر خواهد رسید.

طاهر نژاد، با اشاره به فعالیت ۱۲مدرس در مدرسه علمیه نجمیه ازنا، در خصوص برنامه های تابستانی مدرسه یادآور شد: در تابستان امسال نیز طلاب می توانند در روزهای تعیین شده برای تکمیل و اتمام تحقیقات و پایان نامه های خود  به اساتید راهنما مراجعه و مشاوره های لازم را از آنها دریافت نمایند.

وی با اشاره به ایجاد کلاس های تابستانه جهت پر کردن و بهره برداری مطلوب اوقات فراغت طلاب تصریح کرد:در  تابستان جاری کلاس های فن بیان برای طلاب در حال برگزاری است و طلاب با شرکت در  این کلاس ها می توانند فن خطابه خود را برای ارتقا کیفیت تبلیغ در بین مخاطبان بالا ببرند.

مدیر مدرسه علمیه نجمیه ازنا یادآور شد:همچنین کلاس های احکام ،روخوانی ،روانخوانی و همچنین تجوید قرآن کریم برای طلاب و عموم  در تابستان  دایر بوده و  علاقمندان می توانند با شرکت در این کلاس ها آموزه های قرآنی و همچنین احکام و ضرورت های شرعی دین مبین اسلام را فرا گیرند

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha