پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام میرعمادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به این که خدمت برای جوانان زمینه رضایت الهی را فراهم می کند، گفت: اجرای برنامه هایی که اعتماد به نفس و خودباوری جوانان افزایش دهد، بی شک آثار مثبتی را بر جای خواهد گذاشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میر عمادی، ظهر امروز در آیین افتتاحیه دوره اردوهای دانش آموزی رهپویان ولایت، در اردوگاه باقرالعلوم(ع) شهرستان خرم آباد با اشاره به دغدغه های مقام معظم رهبری نسبت به قشر نوجوان و جوان جامعه، گفت: رهبر معظم انقلاب همواره بر ضروت برنامه ریزی های منسجم و  قوی برای جوانان تاکید دارند.

امام جمعه خرم آباد با تاکید بر این که در اجرای برنامه های فرهنگی و خدماتی به جوانان باید به افزایش اعتماد به نفس آینده سازان کشور توجه ویژه ای شود، بیان داشت: در اجرای برنامه ها باید حس مسئولیت پذیری و همچنین خودباوری و استقلال جوانان مد نظر قرار گیرد.

وی با اشاره به این که خدمت برای جوانان زمینه رضایت الهی را نیز فراهم می کند، یادآور شد: برگزاری دوره های که اعتماد به نفس و خودباوری را در بین جوانان افزایش دهد، بی شک آثار مثبتی را بر جای خواهد گذاشت.

رئیس شورای حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به این که کمیته امداد امام خمینی(ره) در زمینه های آموزش احکام، مسائل اعتقادی، اجرای برنامه های ورزشی و تفریحی و همچنین ترویج سبک زندگی اسلامی برنامه های ارزشمندی را برای دانش آموزان برنامه ریزی کرده است، افزود: دانش آموزان باید از این فرصت استفاده نمایند تا بتوانند افرادی موفق برای جامعه اسلامی ایران باشند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به این که دانش اموزان باید با شور و نشاط و پویایی در مسیر سعادت حرکت کنند، گفت: دانش آموزان باید با استفاده از فضای معنوی و امکانات در اختیار، به استقلال و خودکفایی ایران اسلامی کمک کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha