جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 355183
۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹
عفاف و حجاب

حوزه/ اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، در راستای تقویت مبانی اعتقادی جوانان این استان اقدام به برگزاری گفتمان هایی با موضوعات دینی چون عفاف و حجاب نموده است.

معاون فرهنگی ،پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری«حوزه»، در خرم آباد، با اشاره به اینکه پس از ارزیابی های بعمل آمده توسط فرمانداری این اداره با اجرای برنامه های متنوع قرآنی و فرهنگی توانسته است رتبه نخست را کسب نماید، گفت:توجه به بحث اوقات فراغت نوجوانان و جوانان امری ضروری است و در این باره باید با برنامه ریزی های لازم و درست جهت دهی، این اوقات به شکل مطلوبی صورت گیرد.

حجت الاسلام احمد رضا غلامی، با اشاره به اینکه در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان توسط این اداره برنامه های فراغتی در قالب ۳بوستان معرفت و ۲هسته فرهنگی تشکیل شد یادآور شد:برگزاری برنامه های قرآنی ،تلاوت و تفسیر قرآن کریم برای نوجوانان و جوانان از مهمترین برنامه های اوقات فراغت می باشد.

وی در پایان برگزاری برنامه های فرهنگی،ورزشی و هنری، برگزاری جلسات و گفتمان های عفاف و حجاب و همچنین برگزاری مسابقه های کتابخوانی را از دیگر برنامه های این نهاد برای غنی سازی اوقات فراغت تابستان عنوان کرد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha