جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام جمیاری امام جمعه ورمشکان

امام جمعه رومشکان استان لرستان گفت: بدحجابی از مهمترین دسیسه های دشمنان اسلام و استکبار جهانی بر علیه امتهای مسلمان است

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام جمیاری، امروز در همایش حجاب و عفاف شهرستان رومشکان، با اشاره به اینکه امروز دشمن تمام تلاش خود را برای سست کردن بنیان خانواده مسلمانان بکار گرفته است گفت:دشمنان جهان اسلام امروز با استفاده از ظرفیت های گوناگون از جمله ماهواره ها و فضای مجازی بدنبال اشاعه سبک زندگی غربی و اشاعه بد حجابی و بی عفتی در جوامع اسلامی هستند که باید متولیان دینی و فرهنگی برای مبارزه با این توطئه های فرهنگی برنامه ریزی های مناسب و به موقع را اتخاذ نمایند.

وی با اشاره به اینکه در دین مبین اسلام نسبت به حفظ جایگاه حقیقی زن بصورت حجاب و عفاف اشاره شده است بیان داشت:با اندکی تامل در آیات و روایات رسیده می توان دریافت که حجاب و عفاف برای احترام و حرمت زنان و دختران واجب شده است.

امام جمعه رومشکان، با اشاره به اینکه هر چه معرفت و شناخت انسانها خصوصا بانوان نسبت به تعالیم دینی بالاتر رود به عظمت حجاب و عفاف بیشتر پی می برند اظهار داشت:امروز جوامع غربی با نگاه ابزاری به زن بزرگترین بی حرمتی را به عظمت و وجود زنان روا می دارند بطوری که تلاش می کنند با انواع لباس و فرهنگ مبتذل این بی عفتی ها را در بین جامعه رواج دهند.

حجت الاسلام جمیاری، با اشاره به اینکه دور کردن مسلمانان از هویت و اصالت دینی فرهنگی خود از مهمترین اهداف دشمنان جهان اسلام و استکبار جهانی است گفت:غرب تلاش می کند کانون گرم خانواده های مسلمان را مورد هدف قرار داده و این بنیان اجتماعی را سست کند و حس بی اعتمادی و بدحجابی را در بین خانواده ها  رواج دهد.

وی در پایان تصریح کرد:گسترش سبک زندگی اسلامی در جامعه و  همچنین آگاه سازی مردم بخصوص بانوان نسبت به رعایت حجاب و عفاف می تواند راهکاری مناسب برای مبارزه با پدیده بی حجابی و بدحجابی باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha