دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بدحجابی

حوزه/ عضو هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم تصریح کرد: بی شک با نگاه صرفاً شعاری و با برگزاری چند همایش و سمینار، معضل بدحجابی در کشور مرتفع نمی گردد.

عفت السادات خیاط نوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با بیان این که باید با برنامه ریزی و کار علمی دقیق به مقابله با این معضل رو به رشد در جامعه برویم، اظهار داشت: بی شک بدحجابی و بدپوششی از جمله مسایلی است که در درون خود پیچیدگی هایی دارد و لذا نمی توان به صورت کاملاً سطحی و شعاری با آن مواجهه کرد.

وی افزود: رفع معضل بدحجابی زمانی میسر خواهد بود که قبل از هر چیز ریشه ها و علل آن در یک فضای علمی و منطقی دقیقاً مورد شناسایی قرار گرفته و برای درمان آن ها بر اساس فرمول های علمی و فرهنگی به چاره جویی پرداخت.

این استاد حوزه و دانشگاه همچنین خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم صرفاً با شعار و چندهمایش به مقابله با این معضل اجتماعی بپردازیم در درازمدت به نتیجه ملموس و قابل توجهی دست نخواهیم یافت، بنابر این باید نگاه علمی و فرهنگی به قضیه داشته و همه جوانب امر را در نظر بگیریم.

وی افزود: در واقع شناخت دقیق معضل و رصد آسیب های ناشی از آن می تواند به ما در یافتن راهکارها کمک کند و نخبگان حوزه و دانشگاه باید در این خصوص به یاری مسئولان بشتابند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha