چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 355072
۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷
نماز جمعه

مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان لرستان گفت: روشنگری و بصیرت افزایی امت اسلامی از دستاوردهای ارزشمند آیین عبادی سیاسی نماز جمعه است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام موسوی، امروز در سومین گردهمایی مسئولان ستاد نماز جمعه لرستان که به منظور برنامه ریزی برای اجرای برنامه های مختلف در استان به مناسبت سالروز اقامه اولین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی به فرمان امام راحل(ره) در شهرستان الشتر برگزار شد گفت:در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه، مردم به تقوای الهی دعوت شده و چهره منافق در این سنگر الهی افشا می شود .

وی با اشاره به اینکه نماز عبادی سیاسی جمعه باعث افزایش بصیرت دینی ،سیاسی و فرهنگی مردم می شود افزود:نماز عبادی سیاسی جمعه اوج وحدت و همبستگی امت مسلمان را نشان می دهد که دشمنان جهان اسلام و انقلاب همیشه از آن هراس داشته اند.

مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان لرستان با اشاره به اینکه در این هفته نیز به مناسبت اقامه اولین نماز جمعه به فرمان امام(ره) در استان برنامه های متنوعی برگزار خواهد شد خاطر نشان کرد:تجلیل از اعضای نهاد نماز جمعه ،حضور اعضای شورای اداری شهرستانها در دفتر ائمه جمعه استان و همچنین تجلیل از اعضای فعال عضو ستاد نماز جمعه از مهمترین برنامه های پیش بینی شده این هفته در استان است.

حجت الاسلام موسوی، با اشاره به اینکه همایش تجلیل از ستادهای نماز جمعه استان با حضور رئیس ستادهای نماز جمعه کشور برگزار خواهد شد بیان داشت: تجلیل از ائمه جمعه موقت، تجلیل از اعضای ستادهای نماز جمعه برادران و خواهران،برگزاری مسابقات فرهنگی با محوریت نماز و همچنین تجلیل از موذنان ،مکبران و مجریان نماز جمعه و برگزاری مسابقات کتابخوانی قرآن نیز از دیگر برنامه های فرهنگی پیش بینی شده در استان خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha