جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 355079
۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶
کارت هوشمند

حوزه/ معاون امور طلاب حوزه علمیه استان لرستان، از اتمام زیر ساخت های تهیه کارت هوشمند برای طلاب لرستانی خبر داد.

حجت الاسلام فضل الله نجفی، در گفتگو با خبرنگار«حوزه»در خرم آباد، با اشاره به اینکه در این هفته تعداد صد کارت هوشمند طلاب به مدیریت استانی فرستاده شده است، اظهارداشت:پیش بینی می شود ظرف ۳ماه آینده نیز برخی طلابی که پرونده آنها به منظور دریافت کارت هوشمند بررسی شده است ،کارت های خود را تحویل بگیرند.

وی، با اشاره به اینکه برای صدور کارت هوشمند ،طلاب باید اطلاعات خود را در سامانه وارد کنند افزود: این سامانه پس از بررسی اطلاعات و موافقت برای دریافت کارت اقدام به صدور کارت می نماید و کارت ها را به مدیریت استانی ارسال می نماید و طلاب کارت هوشمند خود را دریافت کنند.

معاون امور طلاب حوزه علمیه استان لرستان، با اشاره به ویژگی های کارت هوشمندطلاب گفت:در این کارت احراز هویت شخصی و خانوادگی طلاب ،اطلاعات مربوط به نظام وظیفه و سایر اطلاعات مورد نیاز گنجانده شده است تا طلاب در مواقع ضروری از این کارت استفاده نمایند.

حجت الاسلام نجفی، با اشاره به اینکه تهیه در خواست گواهینامه و گذرنامه طلاب نیز از طریق این کارت امکان پذیر است بیان داشت:احراز هویت طلاب تحت پوشش مراکز آموزشی حوزه های علمیه ،ثبت نام و شرکت در کلاس ها و امتحانات ،قابلیت اتصال به شبکه شتاب بانکی ،امکان واریز شهریه به حساب طلاب و ارائه خدمات رفاهی ،فرهنگی و اجتماعی به طلاب نیز از  دیگر مزایای کارت هوشمند طلاب است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha