جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام  سید محسن موسوی /دانشگاه پیام نور لرستان

حوزه/ به همت نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور لرستان، اردویی با عنوان ضیافت اندیشه با هدف تقویت مبانی اعتقادی برگزار خواهدشد.

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور لرستان در گفتگو با خبرنگار«حوزه»، در خرم آباد، با اشاره به اینکه این اردو با شرکت ۴۰ نفر شهریور امسال در مجتمع اقامتی نور برگزار خواهد شد گفت:این اردو با هدف معرفت شناسی در زمینه های گوناگون برای اساتید و خانواده های آنها در جوار حرم مطهر رضوی برگزارخواهد گرفت.

حجت الاسلام سید محسن موسوی افزود: در این طرح اساتیدی از مشهد ،قم و تهران در جمع کارکنان و خانواده های آنها حضور خواهند یافت و مباحث آموزشی و معرفتی را برای مخاطبان بیان خواهند نمود.

وی با اشاره به اینکه برای خانواده های کارکنان کارگاه های سبک زندگی اسلامی و همچنین تربیت اسلامی فرزندان با حضور کارشناسان حوزوی و دانشگاهی نیز برگزار خواهد شد خاطر نشان کرد:در این کارگاه ها تلاش می شود تا مخاطبان با ارزش ها وآرمان های دین مبین اسلام در زمینه های خانوادگی و اجتماعی آشنا شوند و راهکارهای دینی را در زندگی شخصی و خانوادگی خود بکار گیرند.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور لرستان تصریح کرد:در طرح اردوئی ضیافت اندیشه مشاوران مجرب نیز با ارائه مشاوره در زمینه های فردی ،خانوادگی و اجتماعی تلاش می کنند تا بخشی از نیازهای روحی و روانی مخاطبان را نیز برطرف نمایند

حجت الاسلام موسوی، با اعلام اینکه در این طرح علاوه بر زیارت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) بازدید از کتابخانه ،موزه و همچنین برگزاری دوره حرم شناسی نیز پیش بینی شده است گفت: در این اردوها تلاش می شود تا کارکنان، نهادها و خانواده هایشان با رویکردها و ارزش های دین مبین اسلام بیشتر آشنا شوند و آنها را در زندگی امروز خود بکار گیرند.

وی در پایان گفت: در اردوی ضیافت اندیشه در مشهد نیز کارگاهی با عنوان لرستان در مسیر توسعه برگزار خواهد شد و در آن کارکنان می توانند با ارائه نظرات خود در زمینه های گوناگون یاری گر توسعه استان باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha