دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام بهرامی ناجا

حوزه/ فرزندان جان برکف انقلاب اسلامی با تبعیت از ولایت فقیه و اتحاد مردم، همواره برای دفاع از مرزهای ایران اسلامی آماده اند و اجازه نخواهند داد امنیت کشور مورد تعرض قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین ابوتراب بهرامی، امروز در جمع فرماندهان، روحانیون عقیدتی و کارکنان فرماندهی انتظامی لرستان با اشاره به این که امروز گروهک های تروریستی و تکفیری تلاش می کنند تا اسلام ناب، مسلمانان و امنیت جوامع اسلامی را نابود کنند، گفت: فرزندان جان برکف انقلاب اسلامی با تبعیت از ولایت فقیه و اتحاد مردم، همواره برای دفاع از مرزهای ایران اسلامی آماده اند و اجازه نخواهند داد امنیت کشور مورد تعرض قرار گیرد.

وی، با اشاره به امنیت حاکم بر کشور، افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار فرماندهان نیروی انتظامی، قانون، سلامت، صلابت و پرهیز از اسراف را مطرح کردند که تلاش می کنیم انتطارات معظم له از این نیرو به خوبی محقق شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در ادامه با اشاره به لزوم توجه به اقتصاد مقاومتی، تصریح کرد: اسراف موجب می شود که منابع مالی هدر رود و  موجبات ناشکری را به وجود می آورد.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی همچنین با تاکید بر این که نیروی انتظامی همواره در حال خدمت به مردم است، تصریح کرد: سربازان خدوم مردم در این نیر همواره تلاش می کنند تا آسایش و امنیت جامعه اسلامی را تأمین نمایند.

وی با بیان این که اقتدار نیروی انتظامی باید موجب آرامش مردم و ترس و دلهره مجرمان و قانون شکنان شود، خاطرنشان کرد: عمل توأم با اخلاص و انگیزه الهی برای خدمت به مردم، ضمن اجر معنوی، آرامش روحی و روانی را نیز به همراه دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha