جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سید عبدالله قدمی

حوزه / زنان جامعه ولایت مداری را از بانوانی که معصوم بودند و تمام تلاش خود را برای دفاع از ائمه اطهار علیهم السلام کردند الگو برداری کنند تا در قیامت مورد شفاعت قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه ، حجت الاسلام سید عبدالله قدمی در مراسمی به مناسبت دهه کرامت با اشاره به روایتی از امام رضا (ع) عنوان داشت: کسی که فاطمه معصومه (س) را زیارت کند خداوند بهشت را بر ایشان عطا می فرماید.

مدیر مدرسه امام خمینی (ره) شهرستان هرسین بیان داشت: حضرت معصومه (س) عالمه است و شفاعت کبری دارد و همچنین از زیارت خاصه نیز برخوردار است.

این استاد حوزه علمیه اظهار داشت: در طول تاریخ  بانوان بسیاری داریم که از پیامبر و امام دفاع نموده اند و ولایت پذیری خود را به اثبات رسانده اند.

وی افزود: در زمان حضرت موسی بن عمران مادر و خواهر حضرت موسی و همسر فرعون  از پیامبر عصر خود دفاع نمودند و حتی اولین مدافع حضرت عیسی مادرش مریم مقدس بود.

این استاد حوزه علمیه اظهار داشت: در عصر پیامبر اکرم (ص) اولین بانوی مجاهد و فداکار در راه اسلام حضرت خدیجه کبری است که جان و مالش را در راه ولایت صرف کرد.

حجت الاسلام قدمی در پایان مطرح کرد: زنان جامعه ولایت مداری را از بانوانی که معصوم بودند و تمام تلاش خود را برای دفاع از ائمه اطهار علیهم السلام کردند الگو برداری کرده تا در قیامت مورد شفاعت قرار گیرند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha