شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
جلسه مدیران حوزه کرمانشاه

حوزه / مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت: نعمت ولایت و امامت بزرگترین نعمت از نعمت های الهی است که انسان ها را از جهل و انحراف رهایی می بخشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه ، حجت الاسلام و المسلمین سید حبیب الله موسوی در جلسه مدیران مدارس استان عنوان داشت: نعمت ولایت و امامت بزرگترین نعمت از نعمت های الهی است که انسان ها را از جهل و انحراف رهایی می بخشد.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با تقدیر از تلاش و جدیت مدیران مدارس علمیه استان کرمانشاه رسالت طلاب و روحانیون را گمنامی، بصیرت و رضای خدا دانست و ابراز داشت: طلاب در مسیر ولایت فقیه قرار گرفته اند لذا اطاعت محض از ولایت فقیه، بصیرت و وفاداری نسبت به ائمه اطهار علیهم السلام را سرلوحه کار خود قرار دهند.

این استاد حوزه علمیه در ادامه افزود: مسیر طلبگی و خدمت به طلاب فراز و نشیب های فراوانی دارد لذا سعه صدر، توکل بر خدا و توسل بر اهل بیت علیهم السلام گره از مشکلات می گشاید.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی تأکید کرد: مسئولان حوزوی نسبت به ارتقای سطح تحصیلی و اخلاقی طلاب جدیت لازم را داشته باشند، مدیران با همدلی و همزبانی نسبت به تربیت طلاب مستعد اهتمام ویژه داشته باشند.

وی با بیان اینکه بیش از 1200 طلبه در حوزه علمیه استان کرمانشاه مشغول به تحصیل علوم حوزوی هستند اظهار داشت: مایه افتخار و مباحات است که توانسته ایم روز به روز بر تعداد سربازان حضرت ولی عصر (عج) بیافزایم.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه بیان داشت: همانطور که مدیران نسبت به پرورش و اعتلای سطح علمی و اخلاقی طلاب سطح یک تلاش ویژه دارند باید در سطح 2 نیز اقدامات لازم برای ارتقای کیفی طلاب انجام شود.

این استاد حوزه علمیه در پایان خاطر نشان کرد: تمهیدات لازم از جمله اعزام اساتید مجرب و توانمند از قم برای ارتقای سطح علمی و اخلاقی طلاب سطح 2 در حوزه علمیه کرمانشاه اندیشیده شده است.

شایان ذکر است در پایان مدیران مدارس علمیه مشکلات و پیشنهادات خود را در راستای بهبود برنامه های مدارس و رفع مشکلات بیان کردند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha