شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حیدری

حوزه/ امام جمعه موقت اهواز، کوتاهی نسبت به ولایت‌فقیه را کوتاهی در حق امام زمان(عج) عنوان کرد و گفت: اگر چنانچه نسبت به ولایت‌فقیه و حضرت ولی‌عصر(عج) کوتاهی کنیم، باید بدانیم که نظام اسلامی ایران عمر زیادی نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در گردهمایی مدیران بنیاد مهدی موعود(عج) استان خوزستان، با اشاره به وظایف کارشناسان مهدوی و روحانیون در خصوص معرفی حضرت ولی‌عصر(عج) به مردم، اظهارداشت: امروزه متأسفانه برداشت‌های غلطی از مهدویت می‌شود و لازم است  کارشناسان اهل‌فن و روحانیون با همه توان ، مهدویت نابی که قرآن او را تعریف کرده و روایات ائمه معصومین(ع) آن را بیان کرده‌اند، برای جامعه تبیین کنند.

*اجازه تحریف ابعاد گسترده ظهور منجی حق را ندهیم

وی با تأکید بر این‌که امروز رسانه‌های بیگانه دم از ظهور منجی می‌زنند، اما این منجی را به شکل‌های گوناگون به مردم جهان معرفی می‌کنند، گفت: باید علمای دین به‌عنوان حجت‌های ائمه(ع) بر مردم، منجی واقعی را با استفاده از  ابزارهای روز دنیا معرفی کنند، نه اینکه اجازه دهیم سربازان اردوگاه‌های شیطان یا همان استکبار جهانی به هر طریقی که می‌خواهند نسبت به منجی عالم بشریت سخن گویند و آن را تعبیر کنند.

امام‌جمعه موقت اهواز، در بخش دیگری از سخنان خود، بابیان این‌که ولایت‌فقیهی که جمهوری اسلامی بر مبنای آن تشکیل شده، مبتنی بر ارکان مهدویت است، اذعان داشت: ولایت‌فقیه مشروعیت و کیان خود را از مهدویت گرفته و اگر ما نسبت به جایگاه ولایت‌فقیه کوتاهی کنیم، در اصل نسبت به امام زمان(عج) کوتاهی کرده‌ایم.

*راز استمرار نظام اسلامی، ولایت‌فقیه است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری، بابیان این‌که راز استمرار نظام اسلامی، ولایت‌فقیه است، گفت: اگر چنانچه نسبت به ولایت‌فقیه و حضرت ولی‌عصر(عج) کوتاهی کنیم، باید بدانیم که نظام اسلامی ایران عمر زیادی نخواهد داشت؛ چراکه کوتاهی مهدویت روح نظام اسلامی است.

*روح مهدویت امیدی در قلب‌های انسان‌های زجرکشیده تاریخ بشریت است

 نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در پایان با تأکید بر این‌که امام خمینی(ره) احیاء کننده دوباره جریان اصیل مهدویت بود، اظهارداشت: مهدویت به برکت حضرت روح‌الله و پس از آن آیت الله العظمی خامنه ای، رهبر معظم انقلاب، روح دوباره‌ای گرفت و به امیدی در قلب‌های انسان‌های زجرکشیده تاریخ بشریت تبدیل شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha