پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سید مجید امامی

حوزه/ رئیس بنیاد نشر و پژوهش مسجد جمکران از برگزاری سلسله نشست های تخصصی واکاوی و مواجهه با شبهات و جریان های فکری و فرهنگی مهدویت در شهریور ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» سید مجید امامی با اشاره به اینکه « سلسله نشست های تخصصی واکاوی و مواجهه با شبهات و جریان های فکری و فرهنگی مهدویت» به همت پژوهشکده مهدویت و آینده اندیشی مسجد مقدس جمکران برگزار خواهد شد، اظهار کرد: گروه مطالعات مدیریت پژوهشکده مسجد مقدس جمکران با هدف بازخوانی و تبیین مواضع پاسخ به شبهات و جریان های فکری نوظهور مهدویت و همچنین ارتقاء سطح کیفی خادمان و کارکنان مسجد و طلاب و پژوهشگران حوزه مهدویت با نگاه دقیق این دوره را برگزار می کند.
وی با اشاره به برگزاری نخستین دوره واکاوی و نقد تخصصی تصریح کرد: این دوره در 6 نشست تخصصی برگزار می شود و با توجه به میزان استقبال امکان برگزاری مجزای دوره در دو بخش خواهران و برادران وجود دارد.
رئیس بنیاد نشر و پژوهش مسجد مقدس جمکران گفت: در نظر داریم با استفاده از آخرین فرصت های اوقات فراغت طلاب در شهریور ماه سال جاری و با همکاری ستاد هماهنگی فعالیت های مهدوی کشور که در این زمینه صاحب کارگروه خاص است، با هدف آشنایی دقیق با جریان ها و اندیشه های نوظهور مدعی مهدویت این دوره را برگزار کنیم.
امامی با اشاره به اینکه این 6 نشست تخصصی با رویکرد روایی، تاریخی و اجتماعی طراحی شده است، گفت: این دوره با استفاده از بهترین اساتید حوزه و دانشگاه و همچنین با حضور خادمین علاقمند مسجد مقدس جمکران، طلاب و پژوهشگران در محل پژوهشکده مسجد مقدس جمکران سالن نشست های تخصصی واقع در خیابان فاطمی برگزار می شود.
وی با بیان اینکه همکاران ما آماده پاسخگویی به سوالات علاقه مندان در این زمینه هستند، افزود: مهلت ثبت نام در این دوره تخصصی و ارائه اطلاعات تحصیلی تا 28 مرداد ماه است و علاقه مندان می توانند همه روزه از ساعت 8 صبح تا 17 عصر با شماره 37732212 (داخلی6) تماس گرفته و در این دوره ثبت نام کنند.
گفتنی است، سلسله نشست های تخصصی واکاوی و مواجهه با شبهات و جریان های فکری و فرهنگی مهدویت از اول شهریور ماه آغاز خواهد شد.
انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha