جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
انتشارات جمکران

حوزه/مدیر عامل انتشارات کتاب جمکران از آغاز به کار دفتر کودک و نوجوان و دعوت به همکاری از کارشناسان، صاحب‌نظران و مولفان این عرصه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، دکتر محمد حسنی با اشاره به حضور پرشمار کودکان و نوجوانان در این مسجد مقدس جمکران و تاثیرگذاری فرهنگی و تربیتی این مکان مقدس بر آنان، به تشریح ضرورت برنامه‌ریزی فرهنگی برای استفاده حداکثری آن‌‌ها از این موقعیت و فرصت ناب تبلیغی پرداخت و اظهار کرد: در این راستا انتشارات کتاب جمکران دفتر کودک و نوجوان را با هدف ارتقاء کمی و کیفی آثار در این حوزه و دعوت از کارشناسان، صاحب نظران و مولفان این عرصه راه‌اندازی کرده است.

وی با اشاره به اینکه این دفتر توانسته طی مدت چندماه پنج اثر را روانه بازار کند، بیان کرد: نقشه جامع آثار کودک و نوجوان تهیه و در شورای محتوایی انتشارات به تصویب رسیده  که این نقشه حدود 100 موضوع کلی مورد نیاز مخاطبان مسجد مقدس جمکران را در خود جا داده و بر اساس آن آثار مختلف تولید خواهد شد.

مدیر عامل انتشارات کتاب جمکران افزود: مخاطب مسجد جمکران فقط زائران آن نیستند و تمام علاقمندان به فرهنگ شیعه و مهدویت در طیف مخاطبان قرار دارند، چرا که این مسجد رسالتی جهانی دارد.

حسنی از تهیه و تولید بیش از 50 اثر در این حوزه تا پایان سال خبر داد و افزود: در حال تدارک برگزاری یک جایزه در حوزه کتاب کودک و نوجوان با موضوع مهدویت هستیم که به زودی فراخوان آن منتشر خواهد شد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha