شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 389366
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳
مهد کودک مهدوی

حوزه/ نخستین مهدکودک هوشمند مهدوی به همت بنیاد مهدی موعود(عج) و با همکاری طلاب و روحانیون، در راستای آشنا کردن کودکان با مهدویت و امام زمان(عج)، در شهرستان گتوند خوزستان راه‌اندازی شد.

حجت‌الاسلام موسی قربانی، مدیر بنیاد مهدی موعود(عج) شهرستان گتوند، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، از راه‌اندازی مهدکودک هوشمند مهدوی در این شهرستان خبرداد و اظهار داشت: نخستین مهدکودک قرآنی و مهدوی هوشمند شهرستان گتوند، به همت بنیاد مهدی موعود(عج) استان خوزستان، در راستای تربیت کودکان مهدوی، راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به فعالیت‌های این مهدکودک، گفت: عمده فعالیت‌های این مهد، ضمن اجرای برنامه‌های شاد و مفرح اسلامی که سبب تخلیه انرژی کودکان می‌شود، برگزاری کارهای گروهی قرآنی و بیان آموزه‌هایی کودکانه از مهدویت و امام زمان(عج) است.

حجت‌الاسلام قربانی، با تأکید بر این‌که فعالیت‌های مهدوی صورت گرفته در این مهدکودک، کاملاً تخصصی و مختص کودکان است، تصریح کرد: یکی از اهداف ما برای این طرح، آشنا کردن بچه‌ها از همان ابتدای سنین کودکی‌ با مهدویت و امام زمان(عج) بوده و بدین سبب هم مربیان و اعضای کادر این مهد، صرفاً طلبه و روحانی هستند.

مدیر بنیاد مهدی موعود(عج) شهرستان گتوند، بابیان این‌که مهدکودک هوشمند مهدوی، به‌ صورت خصوصی و با حمایت خیرین و حوزه علمیه اداره می‌شود، گفت: عنوان "مهدکودک هوشمند" از آنجا اطلاق می‌شود که بخشی از برنامه‌های این مهد، به‌صورت دیجیتالی و با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای همچون موبایل، تبلت، سینمای خانگی و... بیان می‌شود.

حجت‌الاسلام قربانی، استقبال خانواده‌ها از تنها مهدکودک هوشمند مهدوی شهرستان گتوند را بسیار بالا عرض یابی کرد و افزود: خوشبختانه یکی از نکات مثبتی که ما را در ادامه مسیر بسیار دلگرم و امیدوار کرد، استقبال چشم‌گیر والدین بود، به‌طوری‌که هر روز تعداد زیادی از مادران، در آنجا حاضر شده و همراه با فرزند دلبندشان، از مباحث و مسائلی که به‌صورت بازی و تفریح صورت می‌گیرد، بهره‌مند می‌شوند.

مدیر بنیاد مهدی موعود(عج) شهرستان گتوند، افزود: پس از مشاهده اشتیاق فراوان والدین به حضور در این مهدکودک، یک روز خاص را برای آنها مشخص کردیم، تا هم از مباحث مهد استفاده کنند و هم سؤالات و شبهات خود در زمینه‌های مختلف را برای روحانیون مستقر در آنجا مطرح و پاسخش را دریافت کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha