شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 389116
۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶
ویژه نامه استعدادهای ناب صالحین

حوزه/ ویژه نامه استعدادهای ناب صالحین از سوی مدرسه استعدادهای ناب صالحین یک وابسته به مدیریت حوزه علمیه خوزستان، برای دانش آموزان مقطع ابتدایی در اهواز منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، ویژه نامه استعدادهای ناب صالحین از سوی مدرسه استعدادهای ناب صالحین یک  اهواز، که وابسته به مدیریت حوزه علمیه خوزستان است، برای دانش آموزان مقطع ابتدایی منتشر شد.

این ویژه نامه که تقدیم شده است به روح مطهر شهید شالباف، در ۸ صفحه تمام رنگی، گذری بر اهم فعالیت های مدرسه استعدادهای ناب صالحین که یک مدرسه ممتاز از نظر علمی و تربیتی است، داشته است.

جلد و صفحه نخست این ویژه نامه مزین به تصویری زیبا از عرض ارادت یک دانش آموز بسیجی به رهبر معظم انقلاب، حضرت امام خامنه ای است که در کنار آن جمله ای مبارک از ایشان مبنی بر «مهمترین شاخصه ای که باید در تربیت دانش آموزان مد نظر قرار گیرد، شکل گیری هویت مستقل، عزتمن و دینی در نسل آینده است»، چاپ شده است.

همچنین «از خیام تا صالحین»، «دلمان از آن چفیه ها میخواهد»، «کلاس ایثار»، «در فراق معلمی دلسوز»، «ابتکار برگزاری نماز جماعت ظهر، به جای صف دانش آموزی»، «قهرمانان اقتصاد مقاومتی»، «دانش آموزان انقلابی» و «پیام تشکر معاون اول رئیس جمهور از ۹ دانش آموز اهوازی» بخشی از عناوین ویژه نامه استعدادهای ناب صالحین است.

بر اساس این گزارش، یکی از کارهای جالبی که در این مدرسه صورت گرفته و گزارشی از آن در صفحه ۶ ویژه نامه استعدادهای ناب صالحین آمده، «ابتکار برگزاری نماز جماعت ظهر، به جای صف دانش آموزی» است که آن میخوانید: به همت کادر تربیتی مدرسه، به جای صف ظهرگاه، نماز جماعت دانش آموزی برگزار می شود.

از آنجایی که آغاز صف ظهرگاه مدرسه همزمان با اذان ظهر می باشد، دانش آموزان به جای تشکیل صف ظهرگاه، به صورت منظم و دسته جمعی در صف های نماز جماعت شرکت می کردند که این کار آنها، آثار و برکت تربیتی خاصی در پی داشته است. از آثار آن نیز می توان به «باوضو وارد شدن دانش آموزان در فضای آموزشی مدرسه» اشاره کرد.

همچنین پیام برخی از علمای حوزه علمیه خوزستان و مسئولین استانی در خصوص اقدامات چشم گیر و تربیتی این مدرسه، در بالای هر صفحه به صورت مجزا آمده است.

لازم به ذکر است، ویژه نامه استعدادهای ناب صالحین، با سردبیری حجت الاسلام عرب از سوی مدرسه استعدادهای ناب صالحین یک ، و به همت مرکز فرهنگی جهادی عصر ظهور اهواز چاپ و منتشر شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha