جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سیدحبیب الله موسوی

حوزه/ همزمان با سالروز شهادت رئیس مکتب شیعه حضرت امام صادق (ع)، مراسم تشییع و تدفین یکی از شهدای گمنام، در مدرسه امام خمینی (ره) کرمانشاه برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید حبیب الله موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، گفت: مراسم تشییع و تدفین یکی از شهدای گمنام همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت رئیس مذهب شیعه در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) کرمانشاه برگزار می شود.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به هماهنگی های صورت گرفته، تصریح کرد: تمهیدات لازم جهت تشییع و تدفین یکی از شهدای گمنام تازه تفحص شده در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) اندیشیده شده است.

وی در ادامه افزود: مراسم تشییع شهید گمنام روز شنبه نهم مردادماه، ساعت 10  صبح از مسجد آیت الله العظمی بروجردی(ره) تا مسجد جامع و مراسم تدفین در مدرسه امام خمینی (ه) کرمانشاه با حضور مردم شهید پرور و طلاب و روحانیون برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی خاطر نشان کرد: خوشبختانه با توجه به درخواست های مکرر و چندساله جهت تدفین شهید گمنام در مدرسه امام خمینی (ره) کرمانشاه موفق به انجام این مهم شدیم که موجب مباحات برای طلاب حوزه کرمانشاه است.

وی با بیان اینکه حضور شهدا در هرمکانی آثار و برکات فراوانی به همراه دارد، ابراز داشت: شهدا سرشار از نور و معنویت هستند، صفای باطن شهدا موجب تزریق معنویت و نورانیت در حوزه های علمیه خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه در پایان گفت: مسئولان حوزوی باید همواره نسبت به تقویت فضای معنوی حوزه های علمیه جدیت لازم را داشته باشند و یکی از مهم ترین آن ها تدفین شهدای گمنام در مدارس علمیه است.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha