شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سردار مولایی فرمانده تیپ ۲۸۱ زرهی نیروی زمینی ارتش استان کرمانشاه

حوزه / فرمانده تیپ ۲۸۱ زرهی نیروی زمینی ارتش استان کرمانشاه گفت: رشد و بالندگی دینی و معنوی جامعه بعهده جامعه روحانیت است چرا که نفوذ کلام و تبلیغات دین توسط روحانیت جامعه را به سمت مسائل مذهبی سوق می دهد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، از کرمانشاه به مناسبت فرارسیدن سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد طلاب و روحانیون مدرسه امام خمینی (ره) با حضور در تیپ 281 زرهی ارتش جمهوری اسلامی ایران در کرمانشاه با تجهیزات نظامی و جنگی آشنا شدند.

سرتیپ دوم جواد مولایی در جمع طلاب و روحانیون عنوان داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران یک ارتش آبرومند، پرافتخار و کم توقع است، خوشبختانه ارتش جمهوری اسلامی ایران مملو از سربازان مؤمن و انقلابی و پاسدار ارزش های نظام اسلامی است.

فرمانده تیپ ۲۸۱ زرهی نیروی زمینی ارتش استان کرمانشاه بیان داشت: ارتش ما امروز ارتشی سربلند، باافتخار و با ایمان است که همواره لحظات افتخار آمیزی در راستای صیانت از کشور و دفع تجاوز دشمنان خلق کرده است و همواره در راه استقلال و حفظ مرزهای کشور می کوشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بارز ترین وظیفه نیروهای مسلح حراست و پاسداری از کیان مقدس جمهوری اسلامی ایران است ابراز داشت: فرزندان راستین اسلام در ارتش همواره انقلاب را در جهت ظفر بر دشمنان یاری می کنند و با پیروی از فرمانده معظم کل قوا آماده شهادت طلبی و خلق حماسه های جاوید می باشند، ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتشی مردمی است که وظایف سنگینی برعهده دارد.

سرتیپ دوم  مولایی با بیان اینکه نیروهای نظامی همواره آمادگی خود را در جهت صیانت از اسلام و انقلاب حفظ می کنند اظهار داشت: امروزه تکاوران و نیروهای نظامی ارتش همواره در حال رشد و ارتقا توان بدنی و معنوی خود می باشند و با دفاع از حرمین شریفین نیز علاوه بر اینکه به دشمن اقتدار نظامی و جنگی خود را نشان می دهند بلکه اخلاق و معنویت خود را اعتلا می بخشند.

فرمانده تیپ ۲۸۱ زرهی نیروی زمینی ارتش کرمانشاه عنوان داشت: با توجه به هجمه های نظامی و فرهنگی علیه نظام، طلاب و روحانیون علاوه بر وظیفه تبلیغ و تبیین دین باید آمادگی نظامی خود را نیز در جهت مقابله با معاندان و دشمنان حفظ نمایند.

سرتیپ دوم مولایی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب ابراز داشت: همانطور که مزارع را باران رحمت خداوند و تربیت باغبان ماهر شکوفا می کند و رنگین کمانی از میوه ها و گل ها می سازد، مزارع انسانی نیز به تربیت قرآنی و باران رحمت احکام و همچنین معارف نورانی اسلامی در جهت بالندگی و شکوفای نیازمند است.

وی خاطر نشان کرد: رشد و بالندگی دینی و معنوی جامعه بعهده جامعه روحانیت است چرا که  نفوذ کلام و تبلیغات دین توسط روحانیت جامعه را به سمت مسائل مذهبی سوق می دهد.

این مسئول بیان داشت: روحانیون پرچمداران انقلاب اسلامی و اسلام ناب محمدی در جهان هستند و همانطور که سلاح و تجهیزات نظامی از عوامل ایستادگی و موفقیت در برابر دشمنان است نیروی معنوی و مذهبی نیز رمز موفقیت و اعتلای جوامع اسلامی می باشد.

فرمانده تیپ ۲۸۱ زرهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان کرمانشاه در پایان با اشاره به خصوصیات ممتاز نیروهای نظامی عنوان داشت: پیشرفت های نظامی در زمینه های علمی و تشکیلاتی، پیشرفت های اخلاقی و معنوی و همچنین محبوبیت نیروهای نظامی در بین مردم عامل عزت و اقتدار انقلاب اسلامی شده است.

شایان ذکر است دوره آموزشی نظامی به همت معاونت امور طلاب حوزه علمیه و تیپ 281 زرهی ارتش جمهوری اسلامی ایران در کرمانشاه برگزار شد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha