چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سردار طالبی

حوزه / روحانیون مبارز و متعهد همواره صیانت از اسلام و انقلاب را در دستور کار خود قرارداده و در گوشه و کنار این مرز و بوم و به خصوص در دوران دفاع مقدس با تقویت نیروی نظامی و همچنین فکری و اعتقادی سایر رزمندگان دین خود را به انقلاب و اسلام ادا کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، سردار حاج محمد طالبی در جمع روحانیون و مسئولان حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به فرارسیدن سالروز حماسه  غرور آفرین رزمندگان اسلام در عملیات مرصاد، گفت: عملیات مرصاد، شجاعت، غیرت و حس میهن دوستی رزمندگان اسلام را به منافقیان و گروهک های وابسته به کفر نشان داد.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه عملیات مرصاد نقطه عطفی در دوران دفاع مقدس بود تصریح کرد: ضرباتی که رزمندگان اسلام به منافقان در عملیات مرصاد زدند موجب خلق حماسه ای دیگر در دوران هشت سال دفاع مقدس شد، دشمنان انقلاب به گمان این که مردم از جنگ و نابسامانی خسته و دلسرد شده اند، تصور می کردند که خاک و میهن خود را به معاندان و منافقان تحویل می دهند، اما عملیات مرصاد درس بزرگی به متجاوزان و دشمنان انقلاب داد.

این فعال فرهنگی بیان داشت: منافقین با تجهیز خود به سلاح های روز دنیا و حمایت کشورهای سلطه گر وارد خاک ایران شدند، اما دلاوران و رزمندگان، سینه خود را در برابر گلوله های آن ها سپر کرده و  مکر و حیله دشمنان را با توکل به خداوند متعال خنثی و دفع کردند.

وی در ادامه افزود: عملیات غرور آفرین مرصاد نشانه ظهور قدرت هوشمند و مؤمنانه ملت ایران بود که به خوبی مسیر خود را برای تعیین اهداف درخشان آینده انقلاب روشن کرد.

طالبی در خصوص نقش روحانیون در دوران دفاع مقدس ابراز داشت: روحانیون مبارز و متعهد همواره صیانت از اسلام و انقلاب را در دستور کار خود قرارداده و در گوشه و کنار این مرز و بوم و به خصوص در دوران دفاع مقدس با تقویت نیروی نظامی و همچنین فکری و اعتقادی سایر رزمندگان دین خود را به انقلاب و اسلام ادا کردند.

 این فرمانده دوران دفاع مقدس در پایان تلاش های خالصانه روحانیت در راستای حفظ و تداوم انقلاب و اسلام قابل تقدیر دانست و یادآور شد: روحانیون با ایمان قلبی و اعتقاد راسخ به خداوند متعال علاوه بر تبلیغ و ترویج دین و برپایی جلسات اخلاق در مناطق عملیاتی، جان خود را در طبق اخلاص نهادند و با پوشیدن لباس رزم جان خویش را نثار سرافرازی انقلاب و اسلام کردند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha