جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام صفی خانی- معاون امور طلاب حوزه قزوین

حوزه / حجت الاسلام صفی خانی گفت: روحانیون و طلاب در دوران دفاع مقدس نقش تاثیرگذاری داشتند، اما متاسفانه هنوز این فداکاری ها به جامعه و نسل نوجوان و جوان معرفی نشده است، لذا رسانه ها و صدا وسیما باید به این مهم به صورت ویژه بپردازند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین حجت الاسلام علاءالدین صفی خانی، امروز در جلسه هماهنگی اعزام طلاب و روحانیون به راهیان نور غرب کشور به اهمیت حضور طلاب و روحانیون در این مناطق اشاره کرد و گفت: حضور طلاب و روحانیون در یادمان های 8 سال دفاع مقدس در غرب کشور در معرفی فرهنگ ایثار و فداکاری و دفاع از میهن اسلامی به  طلاب و آحاد مردم  بسار موثر است.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه قزوین ادامه داد: رزمندگان دلاور و شجاع ما نه تنها درجنوب کشور به  مقابله با  دشمن  بعث  مشغول بودند، بلکه در غرب کشور نیز این فداکاری ها ادامه داشت و حتی  روحانیون و طلاب حوزه علمیه قزوین نیز در این مناطق به درجه رفیع شهادت رسیدند.

وی به حضور طلاب و روحانیون در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و بیان داشت: روحانیون و طلاب در دوران دفاع مقدس نقش تاثیرگذاری داشتند، اما متاسفانه هنوز این فداکاری ها به جامعه و نسل نوجوان و جوان معرفی نشده است، لذا  رسانه ها و صدا وسیما باید به این مهم به صورت ویژه بپردازند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha