دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در مراسم اعزام طلاب حوزه علمیه قزوین

حوزه / راهیان نور یک حرکت بزرگ فرهنگی است که با استفاده از آن می توان ارزش های دفاع مقدس، جانبازی ها، شهادت ها، خلوص و معنویت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را در جامعه گسترش داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان قزوین، امروز در مراسم اعزام طلاب حوزه استان به اردوی راهیان نور  غرب کشور که در مدرسه شیخ الاسلام برگزار شد، به تاثیرگذاری راهیان نور در روحیه مردم به ویژه نسل نوجوان و جوان تاکید و اظهار کرد: حرکت راهیان نور برای انتقال دادن فداکاری ها و ایثارگری های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس بسیار موثر است.

وی با تاکید بر اهمیت سفر معنوی راهیان نور بیان کرد: راهیان نور از جمله میعادگاه های مهم ملت سرافراز ایران است که مردم از آن با نام زیارت یاد می کنند که این مهم بیانگر اهمیت موضوع از دیدگاه ملی و اعتقادی است.

رئیس شورای حوزه علمیه قزوین الگوگیری نسل نوجوان و جوان را از رشادت های شهدای دفاع مقدس مهم دانست و تصریح کرد: سفرهای راهیان نور سندی است برای نسل ها و حکایت جوانانی را شرح می دهد که هیچ گاه الگوهای ایثار و شهادت را فراموش نکرده و نمی کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی، راهیان نور را یک حرکت ارزشمند فرهنگی درکشور دانست و عنوان کرد: راهیان نور یک حرکت بزرگ فرهنگی است که با استفاده از آن می توان ارزش های دفاع مقدس، جانبازی ها، شهادت ها، خلوص و معنویت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را در جامعه گسترش داد.

حجت الاسلام علالدین صفی خانی، معون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه قزوین نیز در این مراسم، به تاثیرگذاری حضور طلاب حوزه علمیه قزوین در مناطق دوران دفاع مقدس اشاره و اظهار کرد: حضور طلاب مدارس علمیه قزوین در یادمان های هشت سال دفاع مقدس سبب ترویج فرهنگ ایثار، شهادت شده و بازدید از دارالشفای جبهه ها برای هر فردی خاطره و برکتی  به همراه خواهد داشت.

یادآوری می شود، طلاب حوزه علمیه در این سفر 4 روزه از یادمان های بولحسن، سیرانبند، پیرانشهر و حاج عمران بازدید می کنند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha