جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
 ابوالفضل  مصطفایی

حوزه / رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: سفرهای معنوی راهیان نور فرصت خوبی برای زنده نگه داشتن فرهنگ مقاومت و پایداری رزمندگان و شهدا است.

 به گزارش  خبرگزاری  «حوزه»از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی در دیدار با  نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه قزوین به تاثیر گذاری اعزام راهیان نور در اقشار مختلف مردم به خصوص دانش آموزان و طلاب اشاره و گفت: حرکت راهیان نوردرحقیقت یک حرکت ارزشمند و ماندگاری است که خوشبختانه دراین سال ها آثارو برکات فراوانی در برداشته است.

وی تصریح کرد: هیچ  وقت نمی شود روزهای پایداری و دفاع از نسل و ناموس این آب و خاک را فراموش کرد وجوانان و اقشار مختلف وقتی به این سرزمین های نورانی اعزام می شوند درحقیقت پا به خاکی می گذارند که نماد پایداری ملت است.

رئیس  سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین به حضور روحانیون و اساتید حوزه علمیه قزوین درکاروان های راهیان نورغرب و جنوب کشوراشاره و بیان داشت: خوشبختانه حوزه علمیه قزوین و فرماندهی سپاه استان با تعامل خوب و برنامه ریزی منسجم برای حضور طلاب و اساتید حوزه علمیه ،گام های ارزشمندی برداشته اند.

حجت الاسلام مصطفایی یادآو شد: درسال گذشته 200 نفر از اساتید و روحانیون حوزه علمیه قزوین در کاروان های راهیان نور غرب و جنوب حضور فعالی داشتند که امسال نیز با هماهنگی صورت گرفته با حوزه علمیه قزوین و سپاه استان برنامه اعزام  طلاب و اساتید و روحانیون حوزه های علمیه به اردوی راهیان نور غرب در حال برنامه ریزی است.

انتهای پیان

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha