جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
جلسه هم اندیشی مرکز پاسخگویی به سئوالات شرعی قزوین

حوزه / مسئول مرکز پاسخگویی به سئوالات شرعی و شبهات حوزه علمیه استان قزوین از تشکیل کلینیک مشاوره دینی در این مرکز در آینده ای نزدیک خبرداد.

به گزارش خبرگزاری  «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام  والمسلمین علی ابوالقاسمی،  در جلسه هم اندیشی مرکز پاسخگویی به سئوالات شرعی و شبهات استان قزوین، ضمن قدردانی از تلاش های ارزشمند مدیران و معاونت های این مرکز  و خدمات ارائه شده به شهروندان و خانواده ها، گفت: خوشبختانه  درایام ماه مبارک  رمضان فعالیت های  شما درقبال پاسخگویی به سئوالات و شبهات شهروندان بسیار مطلوب بود، باید این مسیر با قوت ادامه یافته و در جهت خدمتگزاری  به مردم به خصوص نسل نوجوان و جوان فرصت بیشتری  صرف شود.

وی، به استقبال خانواده ها از مشاوره های حضوری در این مرکز اشاره کرد و افزود: راه اندازی کلینیک مشاوره برای خانواده ها  و جوانان در مرکز پاسخگویی  به سئوالات شرعی و شبهات حوزه قزوین  ضروری بوده و امیدواریم در روزهای آینده با برنامه ریزی  دقیق بتوانیم این مرکز را راه اندازی نماییم .

مدیر مرکز پاسخگویی  به سئوالات شرعی و شبهات حوزه قزوین ادامه داد: همچنین برای ارائه خدمات اسلامی بیشتر سه  معاونت  تبلیغ ، تولید محصول و فناوری در این  مرکز راه اندازی شده که باید به صورت جدی وارد عرصه فعالیت گردند.

حجت الاسلام  ابوالقاسمی در پایان به ترویج  شبهات از سوی دشمنان علیه باورها و اعتقادات نسل  جوان اشاره و  خاطرنشان کرد: وظیفه امروز روحانیت بسیارخطیر بوده و باید  شبهات را به خوبی رصد کرده و پاسخ دهیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha