پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی

حوزه / نماینده ولی فقیه دراستان قزوین، ارتباط بیشتر روحانیون با دانش آموزان و نسل جوان را درجذب بیشتر آنان به مساجد و نماز جمعه مهم دانست و بیان داشت: تعامل و همکاری حوزه و آموزش و پرورش به تربیت دینی آینده سازان جامعه می انجامد.

به گزارش  خبرگزاری  «حوزه»از قزوین، حجت الاسلام  والمسلمین عبدالکریم عابدینی در  جلسه کمیته حوزه و آموزش و پرورش استان قزوین، تعامل  بیشتر این دو نهاد  را تاثیر گذار دانست و گفت: برگزاری این جلسات در هر استانی می تواند  مفید و ثمر بخش باشد و باید  نتایج این جلسات برای مدیران و مسئولان مربوطه اطلاع رسانی شود.

امام جمعه  قزوین، ارتباط بیشتر روحانیون با دانش آموزان و نسل جوان را درجذب بیشتر آنان به مساجد و نماز جمعه مهم دانست و بیان داشت:  تعامل و همکاری حوزه و آموزش و پرورش به تربیت دینی آینده سازان جامعه می انجامد.

نماینده ولی فقیه دراستان قزوین ادامه داد: باید روحانیون با همکاری  مسئولین آموزش و پرورش در زمینه مسجد یاوری که می تواند حضور بیشتر آحاد مردم و نسل نوجوان را به مراکر فرهنگی و دینی ترغیب نماید، فعالیت کنند.

حجت الاسلام  والمسلمین عابدینی به ترویج  فرهنگ غرب از سوی شبکه های ماهواره ای علیه ارزش های اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: دشمنان در صدد ترویج فرهنگ غرب و تاثیرگذاری بر روی نسل نوجوان و جوان ما بوده و اگر این فرصت را به دشمنان بدهیم، دل های پاک و معصوم  این آینده سازان را تصرف خواهند کرد.

وی، حضور حوزویان در عرصه های مختلف نظام اسلامی را مدنظر قرار داد و خاطرنشان کرد: مسئولین آموزش و پرورش تلاش داشته باشند که با برنامه ریزی اصولی و صحیح از توانمندی های حوزویان در برنامه های دانش آموزی به  خوبی استفاده نمایند.

رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین در پایان بر برنامه ریزی منسجم  برای ترویج فرهنگ حجاب وعفاف در بین دانش آموزان و خانواده ها تاکید کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha