پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام علاءالدین صفی خانی- معاون امور طلاب حوزه قزوین

حوزه/ معاون امورطلاب ودانش آموختگان حوزه علمیه قزوین گفت: بقاع متبرکه بقیع و بزرگان صدر اسلام، سند گویا و زنده تاریخ اسلام وتشیع بود که به دست سبک مغزان وهابی ویران گردید.

حجت الاسلام  والمسلمین علاءالدین صفی خانی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در قزوین،  به  مناسبت سالگرد  تخریب قبور ائمه بقیع  (ع) در 8 شوال گفت:  قبرستان  بقیع  یکی از قبرستان های مهم  مسلمانان درصدر اسلام بود که به دست  وهابیون تخریب گردید و دل مسلمانان  به خصوص تشیع  را به درد آورد.

معاون  امورطلاب ودانش آموختگان حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: وهابیون  متعصب و سبک مغز به بهانه های واهی مشاهد مشرفه را تخریب و ویران  نموده و امروز بقاع متبرکه بقیع و بزرگان صدر اسلام سند گویا و زنده  تاریخ اسلام و تشیع  بوده که به  دست سبک مغزان وهابی  ویران گردید.

وی  تصریح کرد :در بقیع  به غیراز قبور چهار امام معصوم به قبور سایر بزرگان مثل قبر منسوب به فاطمه زهرا(س) و قبر پدر و مادر پیامبر گرامی اسلام و قبر  فاطمه بنت اسد و قبر مطهر ام البنین و قبر عباس عموی  پیغمبر و قبر فرزندان رسول گرامی اسلام و قبر اسماعیل  فرزند امام صادق(ع) و شهدای احد را رحم نکرده و آنها  را تخریب نمودند.

حجت الاسلام و المسلمین صفی خانی اظهارداشت: محققان  تاریخ  وهابیت معتقد هستند و اثبات  کردند که حیات این فرقه ضاله توسط  انگلیسی ها جان گرفت و حتی آنها  نقشه راه را به شیخ عبدالوهاب تسلیم کردند که یکی از آنها توطه تخریب قبورائمه بقیع واماکن مقدسه مکه و مدینه  و سایر بلاد بود که یقین داشتند باید تخریب شود.

وی به دشمنی های علیه تشیع و مسلمانان جهان اسلام عنوان داشت: درحال حاضر در این زمان نیز سلف وخلف  ناصالح آل سعود  که داعش می باشد، افکار و اندیشه های همان وهابیون  افراطی را دارند که  مدام درصدد اختلاف ودشمنی  با مسلمانان و تشیع را دارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha