جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام ابوالحسن میرعمادی - حوزه مازندران

حوزه / معاون حوزه مازندران، با بیان این که تخریب بقیع از سوی وهابیت لکه ننگی ابدی بر پیشانی آنها خواهد بود، گفت: به طور حتم عاملان این بی حرمتی، به عذاب الهی گرفتار خواهند شد.

حجت الاسلام سید ابوالحسن میرعمادی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از مازندران با اشاره  به سالروز تخریب بقیع از سوی وهابیون، گفت: بقیع نخستین مدفن و مزاری است که به دستور رسول اکرم(ص) و به وسیله مسلمانان صدر اسلام به وجود آمده است.

وی هشتم شوال را از تلخ‌ترین روزهای شیعیان دانست و با بیان این که شیعیان این روز را "یوم الهدم" نامیده‌اند و این نشان دهنده عمق مظلومیت ائمه اطهار(ع) و کینه وهابیت از شیعیان است، تصریح کرد: این عمل غیر انسانی تخریب قبرستان بقیع را در هشتم شوال 1344 انجام دادند که در جریان این حرکت وحشیانه، بارگاه چهار امام و دیگر بناهایی که بر قبور بقیع بنا شده بود با خاک یکسان شد.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه مازندران، با بیان این تخریب بقیع از سوی وهابیت لکه ننگی ابدی بر پیشانی آنها خواهد بود، گفت: به طور حتم عاملان این بی حرمتی به عذاب الهی گرفتار خواهند شد.

وی ادامه داد: وهابیت به عنوان ولد نامشروع استکبار و استعمار با توسل افراطی‌گری و انحرافات فکری بزرگترین هدف خود را ایجاد شکاف و اختلاف در جامعه اسلامی از طریق مقابله با مذهب قرار داده و با تخریب بقاع متبرکه بقیع در مدینه داغ بزرگی بر قلب ملت مسلمان گذاشت.

حجت الاسلام میرعمادی، وهابیت را دست‌پرورده صعودی‌ها و استعمار پیر انگلیس معرفی کرد و اظهار داشت: امروز آنچه در سوریه، پاکستان، افغانستان و عراق می‌گذرد، شیطنت استکبار و خیانت وهابیت است که تنها می‌کوشند با اختلاف و تفرقه میان شیعه و سنی، حکومت را در دست بگیرند.

این محقق حوزوی با بیان این که وهابیت همواره با تقریب بین ادیان و مذاهب اسلامی مخالف بوده است، ادامه داد: جدایی و ایجاد تفرقه میان امت اسلامی مهم ترین هدف این فرقه منحرف است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که این فرقه ضاله هر گونه تقریب میان ادیان را نفی می داند، ادامه داد: پرونده سیاه و ننگین این فرقه منحرف بیان کننده این ادعا است.

وی با بیان این که گروه های تکفیری به نام اسلام و سنت رسول الله(ص) مرتکب جنایت های ضد انسانی می شوند، گفت: امت اسلامی در همه جهان باید در برابر چنین فجایعی قیام کنند و پاسخ شایسته ای به این اسلام ستیزان بدهند.

این پژوهشگر دینی  با بیان این که جنایت هایی که امروز در عراق، سوریه، یمن و افغانستان روی داده است نتیجه اقدامات تحریک‌آمیز گروه‌های افراطی است که با حمایت طرف‌های خارجی صورت می‌گیرد، گفت: جهان اسلام در شرایط کنونی شاهد انحراف خطرناک فکری با عنوان حرکت تکفیری است که بر خلاف اصول اسلامی و آموزه‌های قرآنی، اقدام به کشتار مسلمانان می‌کنند

حجت الاسلام میرعمادی عملکرد ضد شیعی وهابیت علیه شیعیان را ناشی از گسترش روز افزون مذهب شیعه در دنیا عنوان کرد و افزود: امروز وهابیت از گسترش تشیع در جهان هراسان است و به همین دلیل اقدامات ضد شیعی خود را افزایش داده اند.

وی با بیان این که وهابیت در آغوش انگلیس و آمریکا پرورش یافته و حمایت می‌شود، ادامه داد: امروز نیز مهم‌ترین پناهگاه این فرقه ضاله این دو کشور غربی هستند که از این فرقه حمایت می‌کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha