شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام علی غفاری / مدیر حوزه خواهران مازندران

حوزه/ با توجه به این که وجود مراکز دینی از جمله حوزه های علمیه برادران و خواهران، موسسات دینی، مساجد می توانند تاثیر بسزائی در امر توسعه و ترویج فرهنگ و ارزشهای دینی داشته باشند، بنابراین امر تبلیغ در مازندران از اهمیت خاصی برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از مازندران، حجت الاسلام علی غفاری مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران در نشست با حجت الاسلام عباس اسکندری مدیر تبلیغ حوزه های علمیه خواهران کشور بیان کرد: مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران از سال 86 در این استان تاسیس گردید که ابتدا به صورت منطقه ای شامل استانهای مازندران و گلستان بوده  و در سال 93 از مدیریت استان گلستان جدا گردید؛ و در حال حاضر دارای 21 مدرسه علمیه با بیش از 4 هزار طلبه فارغ التحصیل و مشغول به تحصیل می باشد.

وی افزود: مازندران به دلیل شرایط اقلیمی، توریستی و تفرجی هر سال میزبان میلیونها مسافر از داخل و خارج کشور است؛ لذا از حساسیت فرهنگی- تبلیغی ویژه ای برخوردار می باشد.

مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران تصریح کرد: با توجه به این که وجود مراکز دینی از جمله حوزه های علمیه برادران و خواهران، موسسات دینی، مساجد و.... می توانند تاثیر بسزائی در امر توسعه و ترویج فرهنگ و ارزشهای دینی داشته باشند، بنابراین امر تبلیغ  در این استان از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی خاطر نشان کرد: نظر به این که تاسیس حوزه علمیه خواهران باعث هویت بخشی به امر تبلیغ بانوان گردید؛ لذا امیدواریم تمام طرح و برنامه های مدون در حوزه خواهران، در جهت استفاده درست از ظرفیتهای موجود و ایجاد ظرفیتهای جدید در امر تبلیغ در بین جامعه زنان  باشند؛ تا به اهداف تبلیغ و ترویج آموزه های دینی دست یابیم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha