شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام خمسه - حوزه قزوین

حوزه/ حجت الاسلام خمسه گفت: حجاب یکی از لوازم تحکیم بنیان خانواده بوده وآنچه باعث رونق ورشد عواطف در کانون خانواده ها شود حجاب وعفاف می باشد که خدای متعال برای نگهبانی دستوربه حفظ آن داده است.

حجت الاسلام خمسه در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ حجاب و عفاف درجامعه اسلامی، گفت: در دین مبین اسلام به امرمقدس حجاب وعفاف توجه ویژه ای شده ومومنان را به رعایت این امر سفارش کرده است.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین تصریح کرد: حجاب دژی محکم برای حفاظت وصیانت از کرامت انسانی بوده واز اهمیت ویژه ای برخوردارمی باشد.

وی ادامه داد: عفاف وحجاب یک مقوله فرهنگی است که نقش مهمی درکاهش آسیب های اجتماعی در جامعه دارد وانسان را به رشد وتعالی می رساند.

حجت الاسلام خمسه به تاثیرحجاب وعفاف درتحکیم بنیان خانواده ها اشاره کرد و افزود: حجاب یکی از لوازم تحکیم بنیان خانواده بوده وآنچه باعث رونق ورشد عواطف در کانون خانواده ها شود حجاب وعفاف می باشد که خدای متعال برای نگهبانی دستوربه حفظ  آن داده است.

مسئول دفترشورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین بر ترویج این مقوله مهم فرهنگی توسط ائمه جمعه تاکید کرد و گفت: ائمه جمعه می توانند در تریبون های نمازهای جمعه این مسئله با اهمیت را برای مردم و خانواده ها تبیین نمایند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha