یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام عباس افشار-کارگروه یاوران اربعین قزوین

حوزه/ حجت الاسلام افشار گفت: با هماهنگی صدا وسیمای مرکز قزوین، فیلم مستند ۲۰ دقیقه ای از فعالیت های مبلغین و روحانیون در این مراسم ساخته می شود و در ایام رحلت حضرت رسول گرامی اسلام(ص) از شبکه استانی پخش خواهدشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام عباس افشار، در جلسه کارگروه یاوران اربعین حسینی استان قزوین، به حضور روحانیون و طلاب حوزه استان در مراسم اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با هماهنگی مدیر حوزه علمیه قزوین و ستاد بازسازی عتبات عالیات استان، روحانیون و مبلغین با حضور در مسیرهای تعیین شده، پاسخگویی سئوالات وشبهات زائرین اربعین حسینی می باشند.

مسئول کارگروه  یاوران معنوی اربعین حسینی به ساخت فیلم مستند از حضور روحانیون وطلاب در اربعین اشاره کرد و بیان داشت: با هماهنگی صدا وسیمای مرکز قزوین، فیلم مستند 20 دقیقه ای  از فعالیت های مبلغین و روحانیون در این مراسم ساخته می شود و در ایام رحلت حضرت رسول گرامی اسلام(ص) از شبکه استانی پخش خواهدشد.

وی همچنین از توزیع محصولات فرهنگی از قبیل بروشور، کتاب ، کوله پشتی و پرچم بین طلاب  و روحانیون خبر داد و افزود:  گردهمایی توجیهی طلاب و روحانیون روز شنبه، در مسجد مولاوردیخان برگزار و محصولات  فرهنگی بین افراد اعزامی به  مراسم اربعین حسینی توزیع  خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha