پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی- رئیس بسیج طلاب قزوین

حوزه/ حجت الاسلام مصطفایی گفت: وظیفه اصلی حوزه های علمیه تربیت و پرورش طلاب شاخص و نخبه و انقلابی است و اساتید در این ره بسیار تاثیرگذارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، در جلسه مشترک با اساتید حوزه علمیه قزوین که در سالن اجتماعات سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین برگزار شد با اشاره به این که اساتید  باید روش و منش و روحیه انقلابی داشته باشند، گفت: هرچه موقعیت اجتماعی انسان در جامعه بیشتر باشد، مسئولیتش بیشتر شده و اساتید مدارس علمیه باید روحیه مسئولیت پذیری را در طلاب تقویت کنند.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین با اشاره به رسالت حوزه های علمیه در پرورش طلاب توانمند، خاطر نشان کرد:  وظیفه اصلی حوزه های علمیه تربیت و پرورش طلاب شاخص و نخبه و انقلابی است و اساتید در این ره بسیار تاثیرگذارند.

وی به رشد بصیرت و ترویج فرهنگ ایثار وشهادت در جامعه تاکید و اظهار کرد: کمک به رشد بصیرت سیاسی و بسط فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین زمینه سازی حضور طلاب در جهت دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های گوناگون فرهنگی، علمی و دفاعی می تواند از رسالت های اساتید است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha