یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام ابوالفضل مفیدی کیا- حوزه قزوین

حوزه / حجت الاسلام مفیدی کیا، تبیین جایگاه حوزه توسط اساتید برای طلاب جدیدالورود حوزه را مورد تاکید قرار داد و گفت: اساتید در مدارس باید فلسفه درس هایی مانند صرف، نحو و ... را برای طلاب به خوبی تبیین کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مفیدی کیا، در جمع طلاب جدیدالورود مدرسه علمیه التفاتیه قزوین، به انتخاب این مسیر ارزشمند و الهی اشاره کرد و گفت: طلاب راه ارزشمند و الهی را انتخاب کرده اند، نباید دیگر تزلزل به خود راه دهند.

معاون تهذیب مدرسه علمیه التفاتیه قزوین، تبیین جایگاه حوزه توسط اساتید برای طلاب جدیدالورود حوزه علمیه قزوین را مورد تاکید قرار داد و بیان داشت: اساتید در مدارس باید فلسفه درس هایی مانند صرف، نحو و ... را برای طلاب به خوبی تبیین کنند.

استاد حوزه علمیه قزوین ادامه داد: مسئولان مدارس با برنامه ریزی های مختلف باید طلاب را در علم و احلاق متبحر کنند، همچنین طلاب باید از فرصت تحصیل در حوزه نهایت استفاده را ببرند.

وی خطاب به طلاب جدید خاطرنشان کرد: در بدو ورود به حوزه با خود عهد ببنديد كه سرباز واقعی امام زمان (عج) باشيد و سعي كنيد به اين عهد پايبند باشيد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha