سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عباسی-مدیر حوزه قزوین در دیدار اعضای شورای شهر

حوزه / مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: شأن مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی خدمت بی منت به مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین،  حجت الاسلام  والمسلمین علی عباسی، امروز در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به لزوم خدمتگزاری بدون منت به مردم، گفت:  بهترین شیوه قدردانی از مردم، خدمت به آن ها و ارج نهادن به خدماتی است که برای نظام انجام می دهند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: امام خمینی (ره)  به پیروی از سیره  انبیا و امامان معصوم (ع)  نظام اسلامی را زمینه ای برای خدمت مادی و معنوی به مردم می دانستند.

وی افزود:  از ویژگی های بارز این اندیشه در خدمت رسانی به انسان ها توجه  به ادای تکلیف و انجام  وظیفه در راستای کسب رضای پروردگار است.

 وی ادامه داد: حضرت امام(ره) بارها، توجه به مردم و مستضعفین و خدمت رسانی و احترام به  آنها را مورد توجه قرار داده و فرمودند "پیامبران الهی و امام معصوم (ع)  دلسوزترین و خدمت گزارترین انسان ها نسبت به جوامع بشری بودندو از یک سو برای هدایت مردم خود را دچار مشکلات طاقت فرسا می کردند، که خود خدمتی بی نظیر است، و وقتی با عدم پذیرش دعوت حق از سوی مردم مواجه می شدند به خاطر گمراهی آنان بسیار تأسف می خوردند ".

 حجت الاسلام  والمسلمین عباسی به نعمت ولایت و امنیت در کشور اشاره کرد وعنوان داشت: ولایت و امنیت دو نعمت بزرگی است که خدای متعال به ملت ایران عطا کرده است.

مدیر خوزه علمیه قزوین تصریح کرد: شأن مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی خدمت بی منت به مردم بوده وخدمتگزاری به مردم افتخارآفرین است.

 حجت الاسلام  والمسلمین عباسی به ارتباط بیشتر شورای شهر و شهرداری با حوزه علمیه تاکید خاطرنشان کرد: خوشبختانه این تعامل و ارتباط بین مجمموعه شهرداری و حوزه قزوین به خوبی صورت گرفته که جای قدردانی دارد.

وی به برگزاری همایش "موسس صالح" در شهریورامسال اشاره کرد و گفت: این همایش با همکاری خوب و صمیمانه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین به خوبی در استان برگزارشد که باید از تلاش های ارزشمند و مخلصانه مسئولان این سازمان قدردانی کرد.

لزوم ارتباط با حوزه و علما

مهندس فرج الله فصیحی رامندی،  رئیس شورای اسلامی شهر قزوین نیز در این دیدار در رابطه با ارتباط بیشتراین شورای با حوزه علمیه، گفت: همواره به مشورت با علما و روحانیون نیاز جدی داریم.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین به حضور ارزشمند روحانیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره و بیان داشت: روحانیون نه تنها در دوران انقلاب اسلامی نقش ویژه وخطیری داشتند، بلکه در دفاع مقدس والان نیز در فعالیتهای تبلیغی بیش از همیشه فعال و اثرگذار هستند.

رامندی به فعالیت های صورت گرفته در شورای اسلامی شهر قزوین اشاره و خاطرنشان کرد: یکی از اولویت های اصلی ما در این مجموعه مورد اعتماد مردم، عدالت محوری و خدمت رسانی مطلوب تر است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha