دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی- رئیس بسیج طلاب قزوین

حوزه/ حجت الاسلام مصطفایی گفت: امروز طلاب نه تنها درعرصه تبلیغ، بلکه در عرصه های سازندگی مناطق محروم و دورافتاده نیز نقش فعال و با نشاطی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، امروز از فعالیت طلاب در مناطق روستایی شهرستان آبگرم و آوج بازدید و با  قدردانی از تلاش های آنان، گفت: امروز طلاب نه  تنها درعرصه تبلیغ، بلکه در عرصه های سازندگی مناطق محروم و دورافتاده نیز نقش فعال و با نشاطی دارند.

رئیس سازمان بسیج سازمان طلاب و روحانیون استان قزوین به مهمترین وظیفه جهادگران پرداخت و بیان داشت: مهمترین وظیفه جهادگران این است که علاوه بر خدمت رسانی به مناطق محروم و مردم، بتوانند کاری انجام دهند که این مناطق به توان خود تکیه و در رفع مشکلات بکوشند.

وی به انگیزه بالای طلاب در اردوهای جهادی اشاره کرد و افزود: طلاب به مردم مناطق محروم  روستایی روحیه می دهند تا در  کار و تلاش به خود اتکا داشته باشند.

 رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین با اشاره به تاثیر گذاری اردوهای جهادی، ابراز داشت: فلسفه اردوهای جهادی،حرکت عظیم بسیج  سازندگی و خدمت‌رسانی بوده و میلیون‌ها نفر از این خدمت جهادگرانه به صورت مستقیم بهره‌مند می شوند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha