جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
راهیان نور

حوزه/ معاون ستاد قرار گاه راهیان نور دانش آموزی کشور از اعزام ۷۰۰ هزار نفر دانش آموز به مناطق راهیان نور در سال گذشته خبر داد و گفت: دلیل این اعزام ها استقبال بسیار خوب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، دکتر کفاش پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد قرارگاه راهیان نور دانش آموزی امام حسن(ع) کشور با حضرت آیت الله نوری همدانی در قم افزود: یکی ازبرنامه های بسیار ارزشمند ایجاد زمینه گروهی دانش آموزی در قالب راهیان نور است و تا کنون هم با استقبال خوبی مواجه بوده است.

معاون ستاد قرار گاه راهیان نور دانش آموزی کشور بیان داشت: دلیل این مطلب این است که تا کنون اعزام دانش آموزی به رقم 700 هزار نفردر سال گذشته رسید و به دلیل اهمیت این مسئله، قرارگاه ویژه ای برای ستاد راهیان نور دانش آموزی تشکیل شد.

کفاش با بیان این که در سال اخیر رشد قابل توجهی در بحث اعزام دانش آموزی به مناطق جنگی داشته ایم، افزود:  کاروان ها معمولا با روحانی اعزام می شوند و کار آنها بیان آموزه های دین و برگزاری نماز جماعت است.

معاون ستاد قرار گاه راهیان نور دانش آموزی کشور از افتتاحیه یادمان دفاع مقدس هم افتتاح خبر داد وبیان داشت: این نوع اعزام که در هفته آغازین آن هستیم تا سال جدید تحصیلی ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha