جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام ناصر پناهی پارچین

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت عبدالعظیم(ع) از برگزاری ویژه برنامه سالروز شهادت امام ششم شیعیان در صحن این مدرسه علمیه خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین ناصر پناهی پارچین، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در تهران، ضمن عرض تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت امام صادق(ع)، از برگزاری ویژه برنامه ای به همین مناسبت در صحن مدرسه علمیه حضرت عبدالعظیم(ع) در شهر ری خبر داد و گفت: در روز شنبه ۲۵ شوال مصادف با ۹ مردادماه که روز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت امام جعفر صادق(ع) باشد، از ساعت ۱۸ الی ۲۰، مراسم عزاداری در صحن حوزه علمیه حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار خواهد شد.

وی با بیان این که حضور مردم اعم از مردان و زنان و عاشقان اهل بیت(ع) در صحن مدرسه علمیه حضرت عبدالعظیم(ع) برای شرکت در مراسم عزاداری امام صادق(ع) بلا مانع است، گفت: از حدود ۷ سال پیش تا کنون، این ویژه برنامه مذهبی، به عنوان مهمترین برنامه سالروز شهادت امام صادق(ع) در شهر ری شناخته می شود.

مدیر مدرسه علمیه حضرت عبدالعظیم(ع) شهر ری خاطرنشان کرد: حجت الاسلام و المسلمین دکتر رفیعی سخنران ویژه برنامه روز شهادت امام صادق(ع) در صحن مدرسه حضرت عبدالعظمیم(ع) خواهد بود و مدیحه سرای این برنامه نیز، توسط جناب آقای باقری از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) انجام می پذیرد.

حجت الاسلام و المسلمین پناهی با بیان این که در مراسم عزاداری سالروز شهادت امام صادق(ع) در مدرسه علمیه حضرت عبدالعظیم(ع) برخی از شخصیت های برجسته حوزوی و مسئولان استانی و همچنین علمای شهر ری حضور خواهند داشت، گفت: یکی از شخصیت های ارزنده حوزوی که هر ساله در این مراسم به صورت مداوم شرکت داشته است، حضرت آیت الله ری شهری تولیت محترم این مدرسه علمیه است و البته در کنار ایشان همواره چند شخصیت برجسته حوزوی و کشوری حضور دارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha