پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شعر

حوزه/ محفل شب شعر با محوریت و در قالب تبیین مکتب ائمه اطهار علیهم السلام، به همت معاونت فرهنگی مدرسه امام خمینی (ره) کرمانشاه برگزار شد.

حجت الاسلام علی نصیری در حاشیه این محفل در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به جایگاه ائمه اطهار علیهم السلام در جامعه، ابراز داشت: تبیین و ترویج سیره انبیاء الهی در قالب شعر می تواند آغازگر حرکتی بزرگ در بخش هنر و فرهنگ باشد.

مدیر مدرسه امام خمینی (ره) کرمانشاه عنوان داشت: پیوند هنر و آموزه های دین می تواند زمینه ساز نشر معارف دینی در جامعه باشد که این حرکت مهم در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) کرمانشاه در حال شکل گیری است.

وی در ادامه افزود:  رهبر معظم انقلاب نسبت به شعر و هنر توجه ویژه ای دارند، لذا تمهیدات لازم برای تقویت این مهم و عملی شدن دغدغه معظم له در حوزه علمیه کرمانشاه اندیشیده شده است.

این استاد حوزه ادامه داد: در محفل شعر، سروده هایی از طلاب با موضوع سبک زندگی، خصایص و ویژگی های اخلاقی و تلاش های ائمه اطهار علیهم السلام در راستای تبیین و ترویج دین بیان می شود.

حجت الاسلام نصیری با اشاره به هدف برگزاری محافل شب شعر گفت: هدف از برگزاری محفل شب شعر ترویج مکتب ائمه اطهار علیهم السلام و آموزه های دین توسط طلاب و جوانان می باشد.

مدیر مدرسه امام خمینی (ره) کرمانشاه در پایان تصریح کرد: تمهیدات لازم برای حضور جوانان انقلابی و فعالان فرهنگی در محافل شب شعر اندیشیده شده است که امید است با تلاش مسئولان حوزوی این مراسم به صورت گسترده در حوزه علمیه برگزار شود.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha