جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مدیر حوزه کرمانشاه در دیدار با خانواده شهدا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت: ولایت فقیه محور اصلی ثبات و اقتدار کشور در منطقه و جهان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه حجت الاسلام والمسلمین سید حبیب الله موسوی مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در سلسله جلسات دیدار با خانواده معظم و معزز شهدا در ماه مبارک رمضان، با خانواده شهید روحانی سید محسن نجفی دیدار کرد.

وی عنوان داشت: شهدا از تمام تعلقات دنیوی برای تقویت اقتدار و تداوم انقلاب اسلامی بریدند تا جایی که امروز شاهد این هستیم که تمام مستکبران و  ابرقدرت های دنیا در برابر عزت و اقتدار انقلاب اسلامی زانو زده اند.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه خاطر نشان کرد: مستکبران و طاغوتیان زمان در برابر فرهنگ اصیل اسلامی و دینی نظام جمهوری اسلامی ایران احساس ناتوانی و حقارت می کنند.

این استاد حوزه علمیه یادآور شد: یکی از دستاوردهای مجاهدت و از خودگذشتگی شهدا اعتبار و اقتدار انقلاب اسلامی در جهان است، امروزه عدالتخواهان و آزادمران جهان، انقلاب و ایستادگی خود را در برابر زورگویان از انقلاب اسلامی الگو گرفته اند.

وی در ادامه افزود: عزت، آبرو و سربلندی انقلاب اسلامی مرهون جانفشانی و ایثار امام خمینی (ره)، جامعه روحانیت و شهدای گرانقدر جمهوری اسلامی ایران است، امروزه طاغوتیان زمان جهان به قدرت و عظمت انقلاب اسلامی اعتراف کرده اند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی در پایان بیان داشت: ولایت فقیه محور اصلی ثبات و اقتدار کشور در منطقه و جهان بوده و هرکس که موجبات تزلزل ولایت فقیه را فراهم کند قطعأ به خون شهدا خیانت کرده و از مستکبران است.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha