پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سید عبدالله قدمی - حوزه کرمانشاه

حوزه/مدیر مدرسه امام خمینی(ره) هرسین گفت: روز قدس یادآور عظمت و دور اندیشی امام خمینی(ره) و نابودی صهیونیسم جهانی در اندیشه و عمل است.

حجت الاسلام سید عبدالله قدمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در کرمانشاه روز قدس را یادآور عظمت و دوراندیشی امام خمینی (ره) دانست و عنوان داشت: روز قدس، رسوایی و سرافکندگی استکبار و جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکا را به جهانیان نشان می دهد.

مدیر مدرسه امام خمینی (ره) شهرستان هرسین خاطر نشان کرد: روز قدس روز رسوایی مستکبران و بیداری جهان اسلام و ملل آزادی خواه و همچنین توجه دائمی به مسئله فلسطین و نابودی صهیونیسم جهانی در اندیشه و عمل است.

این استاد حوزه علمیه در ادامه روز قدس را نشان دهنده وحدت و یکپارچگی امت اسلامی دانست و بیان داشت: در روز قدس تمامی مسلمانان و انسان های آزادی خواه با مردم فلسطین اعلام همبستگی می کنند و وحدت و یکپارچگی خود را به رخ دشمنان اسلام می کشانند.

وی یادآور شد: روز قدس اعلام مخالفت با وحشی گری های رژیم غاصب صهیونیستی و حمایت از مردم رنج کشیده فلسطین است.

مدیر مدرسه امام خمینی(ره) شهرستان هرسین گفت: روز قدس تداوم مکتب امام خمینی(ره) و تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب در راستای حمایت از مسلمانان و مظلومان جهان است و مسلمانان با حضور در راهپیمایی روز قدس، بار دیگر برائت و انزجار خود را از مشرکان اعلام می دارند.

حجت الاسلام قدمی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب ابراز داشت: یکی از مهم ترین فرایض آزادگان دفاع از مظلوم است، لذا روز قدس متعلق به مسلمانان نیست؛ بلکه روز قدس فریاد آزادگان جهان علیه ظلم و جور است.

این استاد حوزه علمیه در پایان تصریح کرد: خوشبختانه مسئله روز قدس و دفاع از مظلوم همواره در بین طلاب و روحانیون از اهمیت بالایی برخوردار بوده، لذا جامعه روحانیت با حضور یکپارچه و گسترده در راهپیمایی روز قدس بار دیگر انزجار خود را نسبت به آمریکا، رژیم صهیونیستی و متحدانش اعلام کرده و اهمیت و جایگاه اسلام را به جهانیان نشان می دهند.

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha