جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حوزه خواهران۱

حوزه / راه حل مشکل ممالک اسلامی ، ازمیان برداشتن این غده سرطانی است که با وحدت جهان اسلام است محقق می شود و حضوردر راهپیمایی روز قدس زمینه ساز تحقق این آرمان بلند حضرت امام خمینی (ره) می باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، مدیریت حوزه علمیه خواهران استان یزد در ابتدای بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس با یاداوری فرموده رهبر معظم انقلاب  اسلامی که « مقاومت تنها راه آزادسازی فلسطین است» آورده است :  روزجهانی قدس را امسال درحالی برگزار می کنیم که علاوه بر ملت مظلوم فلسطین، مردم دیگر کشورهای منطقه درآتش فتنه صهیونیست های اشغال گرمی سوزند.

 داعش درسوریه وعراق انسانهای بی گناه را بی رحمانه سرمی برند و یا با بدترین روش ممکن به قتل می رسانند، حتی به زنان و کودکانشان رحم نمی کنند و آنها را می کشند و یا به اسارت می گیرند، بدعت های خطرناکی را برمردم روا می دارند و رژیم صهیو نیستی آشکارا از این گروه جنایتکار حمایت می کند و مجروحینشان را در اسرائیل مداوا می کند.

 حکام سعودی بیش از یکسال است که بر سر مردم یمن بمب می ریزد و خانه های مردم را خراب ، زیر ساخت های آنان را نابود می کند و زنان ومردان و کودکانشان را می کشد ، گویا همان جنایتی را مرتکب می شود که رژیم اشغالگر قدس می خواهد و خود انجام می دهد، شرارت اسرائیلی، وهابی و تکفیری درفلسطین ، سوریه وعراق و یمن و بحرین امروز در منظر و دید جهانیان است. اما آمریکاوانگلیس و... بی‌ شرمانه همچنان از جنایات رژیم صهیونیستی و سعودی دفاع می‌کنند. امروز چهره منافقانه حکام بعضی از کشور های اسلامی آشکارشده و با این رژیم خونخوار ارتباطشان علنی شده و یا در صدد رابطه هستند. اما این حکام جاهل بدانند مشکلات شان با رابطه با این رژیم غاصب حل نخواهد شد بلکه سقوط شان را تسریع خواهد کرد . راه حل مشکل ممالک اسلامی، ازمیان برداشتن این غده سرطانی است که با وحدت جهان اسلام است محقق می شود و حضوردر راهپیمائی روز قدس زمینه ساز تحقق این آرمان بلند حضرت امام خمینی(ره) می باشد.

مدیران،اساتید،طلاب و کارکنان مدیریت حوزه‌ علمیه خواهران استان یزد درآستانه روز قدس، ضمن محکوم کردن جنایت اشغالگران قدس ، جنایات سعودیها وحامیان غربی آنها ،همگان را دعوت کرده تا با حضور خود در این راهپیمایی عظیم، همبستگی مسلمانان را در حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین اعلام نمایند و یکبار دیگر ضمن تجدید عهد وپیمان با ولی امر مسلمین جهان‌، مقام معظم رهبری(‌مدظله العالی)؛ ،همراه با مردم غیور ایران اسلامی ، در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت نموده و با شعار « مرگ بـرآمریکا ومرگ بـراسرائیل » لرزه بر اندام آمریکا  و رژیم غاصب صهیونیست یبندازند وموجب دلگرمی مسلمانان مظلوم شوند..

انشاء الله حضور پرشکوه مردم، قلب انباشته از زخم مادران وکودکان مظلوم وبی پناه فلسطین،سوریه، غزه، یمن  و بحرین را مرهم نهد و با زنده نگه داشتن این روز، بی تفاوتی ها زایل و غفلت ها مرتفع شود.

   

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha