پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سید مهدی قریشی - امام جمعه ارومیه

حوزه/ شکستن قبح رابطه با غاصب در گوشه ای از جهان اسلام و در قالب عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی از سوی برخی کشورهای منطقه، میدانی است که توسط غربی ها طراحی شده، باید از چنین رفتارهایی در عرصه روابط بین الملل ابراز انزجار کرد.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی با صدور بیانیه ای از مردم همیشه در صحنه آذربایجان غربی برای شرکت حداکثری در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

در بیانیه نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی آمده است: در آستانه روز قدس، آخرین جمعه ماه ضیافت الهی قرار داریم دوباره ذهن ها با درد و رنج مردمی پایدار نزدیک می‌گردد. جمعه ای که به ابتکار حضرت روح الله سراسر دنیای اسلام آکنده از یاد فلسطین پاره تن اسلام می‌گردد. یک ماه مراقبت و مجاهدت در میهمانی خدا می‌طلبد به یاد مظلومان عالم بود؛ مظلومانی که جز یاری مسلمانان به هیچ نهاد بین المللی دیگری امیدی ندارند.

در آستانه روز قدس امسال چندین واقعه در منطقه و کشورمان در حال روی دادن است که بر خود وظیفه می دانم به اطلاع شما امت قهرمان برسانم:

          1. از مدت ها پیش بر مسئولان نظام اسلامی اثبات شده بود که استکبار جهانی در عرصه منطقه غرب آسیا جهت محدود سازی شعاع حرکتی جمهوری اسلامی ایران برنامه هایی را طراحی نموده و اکنون به وضوح شاهد هستیم این طراحی ها به مرحله اجرا درآمده است، البته به نیابت از آمریکایی ها و دیگر قدرت‌های غربی برخی حکام نادان منطقه اجرای برنامه ها را بر عهده گرفته اند، شایان ذکر است اینجانب اطمینان دارم محدود سازی جمهوری اسلامی ایران به منظور ارتقای ضریب امنیتی رژیم اشغالگر قدس صورت می پذیرد.

          2. در راستای حذف آرمان فلسطین از اذهان جهان اسلام برخی حکام منطقه با راهبری رژیم صهیونیستی طرح افزایش خشونت در منطقه را دنبال می کنند که از طریق گروهک های تروریستی نظیر داعش به مرحله اجرا درآمده است. البته بر همگان واضح و مبرهن است که داعش و دیگر گروههای تروریستی با چه هدفی خلق و اداره می شوند و از سوی کدام حکومت ها حمایت می گردند.

          3. ا معتقدم در راستای ضربه زدن بر پیکر مقاومت در منطقه به رهبری ایران اسلامی سرویس های جاسوسی – تروریستی منطقه تقسیم کار نموده اند، به طوری که برخی از سرویس های کشورهای عربی مأموریت ایجاد ناامنی در داخل کشور و سرویس تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی مأموریت ترور و سرویس های غربی مأموریت فضا سازی علیه کشورمان را بر عهده دارند، باید دقت داشت در هیچ‌یک از دام های سرویس های جاسوسی غربی – عربی گرفتار نشد.

          4. برخی از سرویس های عربی در منطقه قصد برهم زدن امنیت داخلی جمهوری اسلامی را دارند. اعزام تیم‌های انتحاری وابسته به جریان عربی – صهیونیستی داعش و تیم های ترور و ناامنی وابسته به گروهک دموکرات که در طی هفته های گذشته مورد ضربه جدی سربازان اسلام قرار گرفتند در راستای همین پروژه صورت می پذیرد. ملت غیور آذربایجان غربی باید هشیارتر از گذشته تحرکات مشکوک را دنبال و به آگاهی نیروهای امنیتی و نظامی برسانند.

          5. شکستن قبح رابطه با غاصب در گوشه ای از جهان اسلام و در قالب عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی از سوی برخی کشورهای منطقه، میدانی است که توسط غربی ها طراحی شده تا از این طریق رفته رفته حضور اسرائیل در منطقه را مشروع جلوه داده و حذف کامل فلسطین را تحقق بخشد. باید از چنین رفتارهایی در عرصه روابط بین الملل ابراز انزجار نمود.

با عنایت به مواردی که ذکر شد و بسیاری دیگر از موارد که امکان بازگویی آنها وجود ندارد، به نظر روز قدس امسال از حساسیت ویژه ای برخوردار است که با حضور یکپارچه امت قهرمان نقشه های شوم دشمنان نقش بر آب خواهد شد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha