جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی

فلسطین و قدس خط مقدم مبارزه با صهیونیست جهانی است و مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین سالها جان خود و فرزندانشان را برای پاسداری از آن ایثار کرده اند و اگر دفاع آنها نبود، امروز اسرائیل بسیاری از مناطق خاورمیانه را به اشغال خود در می آورد.

حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حضور باشکوه در راهپیمایی  روز قدس را برای ملت ایران و جهان اسلام دارای اهمیت ویژه ای دانست و گفت: شرکت در راهپیمایی  روز  قدس از این جهت مهم بوده که موجب دلگرمی  و تقویت مبارزین در صف مقدم شده و مظلومین فلسطین این دلگرمی را پیدا می کنند که جهان اسلام پشتیبان آنها می باشد.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: حضور ملت ایران در راهپیمایی روز بزرگ  قدس موجب یاس و نامیدی دشمنان شده و از بسیاری از توطئه های آنان جلوگیری می کند.

وی با اشاره به تاکید قرآن مجید در دفاع از مظلوم، یاد آور شد: دفاع و حمایت از مظلوم برهر کسی واجب  بوده  و این  پیام  قرآن و اهل بیت (ع) است.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی به مسئله فلسطین اشاره  کرد و بیان داشت: فلسطین و قدس خط مقدم مبارزه با صهیونیست جهانی است و مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین سالها جان خود و فرزندانشان را برای پاسداری از آن  ایثار کرده اند و اگر دفاع  آنها نبود امروز اسرائیل این غده سرطانی، از نیل تا فرات هم فراتر رفته و بسیاری از مناطق خاورمیانه را به اشغال خود در می آورد.

وی به ابتکار امام خمینی(ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس اشاره کرد و اظهار داشت: شاید به این  جهت امام (ره) این روز را به عنوان روز قدس نام نهادند که  مردم روزه دار بعد از روزها روزه  گرفتن و ارتباط با پروردگار خود تقویت روحی و فکری  پیدا  نمایند و مبارزه آنها با ظالمین مخصوصا اسراییل غاصب پرصلابت تر و کوبنده تر و خالص تر خواهد  بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha