جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین کعبی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: روز جهانی قدس ، موعد بیداری دوباره ملت های مسلمان و خیزش آن ها علیه رژیم صهیونیستی است.

حجت الاسلام والمسلمین عباس کعبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: اقدام تاریخی امام راحل در نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، هر ساله باعث وحشت و هراس فوق العاده دشمن صهیونیست و از آن سو اُمیدواری ملت مظلوم فلسطین شده است.

وی همچنین با اشاره به این که وضعیت فعلی حاکم بر منطقه به خصوص جنایت آفرینی داعش، آل سعود و آل خلیفه ،اهمیت راهپیمایی روز قدس امسال بیشتر از گذشته کرده است، گفت: روز قدس روز وحدت امت اسلامی حول محور فلسطین است و این که همه بدانیم گروه های تروریستی و تکفیری از سوی استکبار جهانی و عمال منطقه ای شان ایجاد شده اند تا اذهان را از این حقیقت مسلم منحرف سازند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که حضور در راهپیمایی روز قدس ، تکلیف دینی مسلمین به شمار می رود، خاطرنشان کرد: از این منظر روز جهانی قدس و حضور در راهپیمایی دشمن شکن آن ، تجلی بصیرت دینی و انقلابی و لبیک به فرمایشات امام و رهبری در حمایت از قدس شریف است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha