شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
۱

حوزه/ جامعه الزهرا س در بیانیه ای ضمن دعوت همگان جهت شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کرده است: شرکت پرشور در راهپیمایی این روز مقدس، وظیفه ای برای پاسخ به ندای مظلومیت مردمان آواره و ستمدیده سرزمین فلسطین اشغالی است.

 
به گزارش خبرگزاری«حوزه»،  بیانیه جامعه الزهرا س به مناسبت روز جهانی قدس بدین شرح است
بسمه تعالی
حضرت امام خمینی(ره): روز قدس یک روز جهانی است. روزه مقابله مستضعفین با مستکبرین است
حضرت امام خامنه ای: روز قدس باید تعیین کننده سرنوشت مردم فلسطین باشد.
در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و پس از یک دوره عبادت، خودسازی و مبارزه با نفس، زمان برآشفتن و اعتراض به سلطه گران و شیاطین جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب فرا می رسد.
روز جهانی قدس که یادگار امام راحل عظیم الشان و مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی می باشد، بعنوان نماد سازش ناپذیری اسلام ناب محمدی با غاصبان و مستکبران است و شرکت پرشور در راهپیمایی این روز مقدس، وظیفه ای است حتمی برای مسلمانان و آزادگان سراسر جهان در پاسخ به ندای مظلومیت مردمان آواره و ستمدیده سرزمین فلسطین اشغالی.
 این بیانیه همچنین افزوده: امروز و با فراگیر شدن موج بیداری اسلامی و در مقابله با توطئه های جدید آمریکای جنایتکار رژیم منحوس صهیونیستی با همراهی آل سعود، آل خلیفه و نیروهای پلید داعشی و تکفیری، تکلیف مومنین و آزادی خواهان جهان دو چندان شده است و حضور قدرتمندانه نیروهای فداکار مردمی در این مبارزه سخت و نفس گیر، حضوری تعیین کننده خواهدبود.
جامعه الزهرا ضمن بزرگداشت این روز عزیز و مبارک از آحاد مردم آزاده جهان و از عموم مردم انقلابی ایران می خواهد تا با شرکت پرشور خود در راهپیمایی روز قدس، وحدت، همدلی و استکبارستیزی خود را به رخ دشمنان کشیده و با فریاد " مرگ بر آمریکا" و " مرگ بر اسرائیل" دشمن شناسی ، بصیرت و تبعیت کامل خود را از ولی مطلقه فقیه نشان داده و آمادگی همه جانبه خود را تا سرحد جان برای دست یابی به اهداف مقدس انقلاب اسلامی تا ظهور منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه اعلان نمایند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha