پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
بیانیه

حوزه/ مدیریت حوزه علمیه استان قم در بیانیه ای برای حضور با شکوه امت مسلمان در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» متن بیانیه مدیریت حوزه علمیه استان قم به مناسبت روز جهانی قدس بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَ مَا لَكُمْ لاَ تُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِ اللّهِ وَالْمُسْتَضْعَفِینَ مِنَ الرِّجَالِ وَالنِّسَاء وَالْوِلْدَانِ (النساء/75 ) »

«و چرا شما در راه خدا و در راه نجاتِ‏ مردان و زنان و كودكان مستضعف نمى‏جنگید؟»

روز جهانی قدس تبلور عینی حمایت ملل آزاده و مستقل جهان از قیام ملت قهرمان و مظلوم فلسطین است. ملتی که با تکیه بر اراده پولادین خویش، غریو دشمن شکن خویش را برای رفع کامل اشغال از سرزمین پیامبران و آزادی قدس شریف سر داده است.

رمضان تلخ مسلمانان ستمدیده ی آن خطّه ی مقدس ، آغشته به درد و زخم و فریاد است،

مع الاسف مردم مظلوم و بی پناه یمن و بحرین نیز گرفتار همرزمان دست نشانده­ی استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی گشته اند.

حضور معنادار و پرشكوه هر ساله مسلمانان جهان، چون زلزله ای پایدار، پایه های عنکبوتی استعمار و اذناب منطقه­ای آن را می­لرزاند و روح رشادت و استقامت را بر تن مسلمانان سلحشور در اقصی نقاط جهان دميده، و صفوف و سنگر مقاومت شان را مستحكم تر مي­گرداند.

مدیریت حوزه علمیه استان قم ، با الهام از مراجع عظام تقلید دامت برکاتهم و تحت لوای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مدظله العالی، از آحاد امت مسلمان، برای شرکت در راهپیمایی پر شکوهِ روز جهانی قدس دعوت می نماید، تا بار دیگر بانگ نفرت و انزجار مسلمانان، از این همه درنده خویی و جنایت، و سکوت آلوده به تزویرِ مدعیانِ حقوقِ بشر، بر تارک تاریخ طنین انداز شود.

ان شاء الله این حضور پرشکوه، قلب انباشته از زخم و درد مادران و کودکان یمن و بحرین و غزّه را مرهم نهد، و مُشتی آهنین بر پیکرِ پلید و پوشالی این غاصبانِ روسیاهِ عصیانگر فرود آورد، که، إِنِ اسْتَنْصَرُوكُمْ فِى الدِّینِ فَعَلَیْكُمُ النَّصْرُ (الانفال آیه 72)*

مدیریت حوزه علمیه استان قم

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha