سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حوزه خواهران۱

حوزه/ حوزه‌ های علمیه خواهران ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، از آحاد ملت غیور و انقلابی بویژه بانوان ولایتمدار ایران اسلامی می‌خواهد که بصورت گسترده و باشکوه در این همایش بزرگ اسلامی و انقلابی شرکت نمایند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، بیانیه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس توسط بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(قدس الله نفس الزکیه)، در واقع گشایش جبهه متحد مسلمانان جهان بر علیه صهیونیسم غاصب بود.

روز قدس نشانه بیداری جهان اسلام و توجه دائمی به مسئله فلسطین و نابودی صهیونیسم جهانی در اندیشه و عمل و همچنین شاخص تمایز اسلام امریکایی از اسلام ناب محمدی(ص) است. ایادی دست نشانده منطقه چون فرقه منحرف و جنایت پیشه وهابیت و گروه‌های جنایتکار تکفیری از گنداب صهیونیسم جهانی تغذیه می شوند و اوامر اربابان غربیشان را اجرا می‌کنند. خیانت‌ها و جنایت‌های آنان دامن مردم بی گناه عراق و افغانستان و یمن و سوریه را گرفته است و میلیون‌ها انسان بی گناه را به خاک و خون کشیده و آواره کرده است.

آنان با اقدامات مفتضح خود سعی در فراموش شدن مسئله فلسطین و حاکمیت بلامنازع دوباره استکبار جهانی بر سرزمین‌های اسلامی و سرنوشت مسلمانان دارند. گرچه در هیچ کدام از این مقاصد شومشان راه به جایی نبرده و نخواهند برد و شاهد آن زمینگیر شدن امروز آنان در عراق و سوریه و ناکامی مستکبران جهانی در حل نهضت فلسطین است. با این همه مسئله قدس همچنان به برکت فرمان تاریخی معمار کبیر انقلاب در رأس همه امور قرار دارد و لحظه‌ای از اهمیت توجه به آن کاسته نمی‌شود.

رهنمودهای حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) در مقاطع مختلف دلیل این اهمیت در نگرش استراتژیک جهان اسلام به مسئله فلسطین است و تاکید مکرر ایشان در فراموش نشدن مسئله فلسطین گویای نقش حیاتی این امر در حفظ و اعتلای وحدت امت اسلامی و گسترش اقتدار مسلمین در جهان و نشانگر حضور گسترده امت مسلمان، خداجو و هشیار سرزمین‌های اسلامی و عدالت طلبان جهانی در روز قدس است.

حوزه‌ های علمیه خواهران سراسر کشور به همراه خانواده بزرگ طلاب خواهر ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس و حضور باشکوه و پرشور در این راهپیمایی، از آحاد ملت غیور و انقلابی بویژه بانوان ولایتمدار ایران اسلامی می‌خواهد که بصورت گسترده و باشکوه در این همایش بزرگ اسلامی و انقلابی که یادگار حضرت روح الله(ره) است شرکت نمایند.

آخرین جمعه شکوهمند رمضان، روز جهانی قدس، روز جهانی نبرد با استکبار و ایادی شیطان گرامی باد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha