دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام لطیف صادقی معاون تبلیغ حوزه علمیه استان مازندران

حوزه/معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران گفت: همه مسلمانان جهان بايد براي نجات فلسطين و قدس عزيز که پاره تن اسلام است متحد شوند و غده سرطاني اسرائيل را که به یقین غاصب و بي رحم است از صفحه روزگار محو سازند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران امروز در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس در ساری گفت: روز قدس نماد آزادي خواهي، ظلم ستيزي، وحدت و همدلي امت اسلامي است تا با خروش متحد و يكپارچه عليه ظلم و بيدادگري، پرچم عدالت طلبي را در جهان به اهتزار درآورد.

وي افزود: روز قدس يادآور عظمت و دورانديشي بزرگ مرد مبارزه با صهيونيزم غاصب يعني حضرت امام خميني(ره) است كه در بلنداي انديشه جهاد و مقاومت خود تمامي زورمندان و زرپرستان دنياي مدرن را به مبارزه طلبيد و با پشتيباني امت اسلامي پشت آنان را به خاك ماليد.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که امروز ديگر روز قدس، روز فلسطين به تنهايي نيست بلکه روز اسلام و روز مستضعفان و مظلومان جهان است، خاطرنشان کرد: روز جهانی قدس روز اميد و جهاد همه امت‌هاي مظلوم است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مسأله فلسطين و قدس شريف و مقاومت اسلامي، نقطه عطف تاريخ و منشأ بيداري اسلامي ملت‌هاي مظلوم است، ادامه داد: روز قدس روز دفاع از آرمان ملت مظلوم فلسطين و روز اتحاد و يکپارچگي مردم مسلمان جهان عليه رژيم غاصب اسرائيل است.

وي با اشاره به اين‌که انسان‌هايي که پيام الهي را پذيرفته‌اند راه سعادت را در پيش گرفته و به یقین نيز در دنيا و آخرت عاقبت نيکي خواهند داشت، خاطرنشان کرد: برخي از انسان‌ها نيز در مقابل پيام الهي مقاومت کرده‌‌اند.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به اين‌که قدس و ملت فلسطين يکي از نمادهاي مظلوميت در جهان به شمار مي‌رود، اذعان داشت: روز قدس روز فرياد مظلوم در مقابل خود برتر بيني صيهونيست‌ها است.

وی از روز قدس به عنوان روز همدلي، وحدت و روز حضور گسترده امت اسلامي درصحنه شورآفريني و اعلام همبستگي با ملت مظلوم فلسطين ياد کرد و گفت: به فرموده امام خمینی(ره) روز قدس روز اسلام است.

استاد حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: همه مسلمانان جهان بايد براي نجات فلسطين و قدس عزيز که پاره تن اسلام است متحد شوند و غده سرطاني اسرائيل را که به یقین غاصب و بي رحم است از صفحه روزگار محو سازند.

وی روز جهاني قدس را يک فرصت الهي دانست و اظهار داشت: هر کس با نيت خالص و طهارت دل در راهپيمايي روز جهاني قدس شرکت کنند خود را در ثواب مجاهدان در راه خدا شريک، و عبادت خود در ماه رمضان را کامل خواهد نمود و با عمل خود اثبات خواهد نمود که در صف جنگ با دشمنان خدا قرار دارد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha