سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
راهپیمایی روز قدس

حوزه/ مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران گفت: روز جهاني قدس تجلی همبستگی ملت های آزادی خواه علیه صهیونیسم جهانی است .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام یوسف یوسف پور، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران امروز درجلسه هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس در ساری، نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی امام خمینی(ره) به عنوان روز جهانی قدس را یک راهبرد مهم و اساسی دانست و گفت: این مسأله زماني اتفاق افتاد که همه ملل جهان هيچ فعاليتي براي اشغالگري رژيم اشغالگر قدس انجام نداد و امام راحل با ناميدن اين روز با نام روز جهاني قدس يک ظرفيت عظيم براي مسلمانان مظلوم فلسطين و جهان اسلام به وجود آورد.

وي با بیان این که عزت و آزادی امت اسلامی را برگرفته از گفتمان تعالی بخش ایشان دانست و خاطرنشان کرد: امروز مسلمانان گفتمان امام خميني(ره) را مطالعه مي کنند که امام راحل در اين گفتمان به همه انديشمندان، آزادگان، عالمان و صلح خواهان مسأله فلسطين را به عنوان مهم ترين دغدغه هاي جهان اسلام مطرح کرده اند.

حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که روز قدس روز حمايت از مردم مظلوم فلسطين و يک سرمايه و پشتوانه عظيم براي جوانان آزادي خواه است، گفت: در پرتو ایستادگی و مقاومت ملت های آزاده جهان امروز آمریکا و رژیم صهیونیستی در انزوای کامل قرار دارند.

استاد حوزه علمیه مازندران افزود: در اين روز، با عظمت نگاه و حضور مردم و امت اسلامي کاخ استکبار به لرزه در‌آمده و به يقين در آينده‌اي نزديک شيشه عمر صهيونيسم نيز شکسته خواهد شد.

حجت الاسلام یوسف پور با بيان اين‌که در اوضاع کنوني و تشديد موضع‌گيري‌ها عليه امت اسلامي و شيعيان روز قدس مي‌تواند نقطه عطفي در پايان بحران‌ها و غلبه بر شيطنت تمام استکبار جهاني باشد، تاکيد کرد: آمريکا و سردمداران بي‌حياي منطقه‌اي در سوريه و برخي از کشورهاي همسايه ايران شرايطي را درست کرده‌اند که امروز به بحران جهانی تبدیل شده است، اما ایران اسلامی باحمایت از خط مقاومت پیروز این میدان مبارزه خواهد بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که روز قدس، روزي است که نداي صلح خواهي ملت هاي مسلمان در جهان طنين انداز مي شود، گفت: امام خميني(ره) پرچم حمايت از ملت مظلوم فلسطين را در سراسر جهان به اهتزاز درآوردند و با وجود همه فشارها و حملات، ملت مظلوم فلسطين در برابر ظلم ايستادگي کرده اند و با خون خويش از وطن و آرمان خود دفاع مي کنند.

وی بهترين تكيه گاه براي سربلندي اسلام و مسلمين جهان را قدس شريف خواند و اظهار داشت: پرچم قدس عزيز امروز بر زمين افتاده است و وجود اسراييل غاصب نشانه حضور دشمن در خانه مسلمين جهان است.

این محقق حوزوی تصريح كرد: روز جهاني قدس نقطه عطفي در تاريخ اسلام و همبستگي كشورهاي اسلامي عليه استكبار جهاني و زورگويان عالم است.

حجت الاسلام یوسف پور روز قدس را روز تجلي عزم، اراده و وحدت امت اسلام به حمايت از مردم مظلوم و ستمديده فلسطين و آزادي قدس شريف دانست.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران در ادامه گفت: امروز بر همه مسلمانان به ويژه ملت عزيز ايران لازم است با تاسي از امام راحل و پيروي از مقام معظم رهبري حضور گسترده و فعال خويش را در جهت آزادي قدس به جهانيان اعلام کنند و موجب يأس و نااميدي متجاوزان به حقوق مظلومين و مسلمانان شوند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha